Wat voor werk doen jullie???

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.200
Waarderingsscore
584
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ik ben in het dagelijks leven "machineoperator" en ik heb het geluk dat ik bijna wekelijks nieuwe inpaksters in mag werken...

Deze dames mogen dan op de maandag voor de koffie rustig aan beginnen, maar na de eerste koffiepauze wordt nadien toch wel verwacht dat hun het tempo dat men verlangt ( rendement) bij kan houden!!!

Ik snap niet dat ik iedere maandag weer nieuwe mensen in moet werken????
 
Ik ben (was) Locatiemanager van een zwembad dat verbouwd (afgebrand is).

;)
Nr.10
 
Ik werk in een multimedia winkel ik verkoop en repareer Computers en Satelliet Systemen.

Ik werk helaal niet elke maandag nieuwe dames in zoals Freggel maar mijn baas is een vrouw is dat ook goed.

Ik doe dit werk eigenlijk uit pure noodzaak anders was ik nu werkeloos en deze baan lag heel dicht bij het geen wat ik al deed in de ICT
 
Ik drink koffie met beslissingsnemers in de automatisering op de mooiste locaties in Europa.

Afgelopen week was het praag....volgende week weer naar een klant in Munchen vliegen.

Sales Manager noemen ze dat... :biggrin:

COFFEE
 
Tja, ik doe iets vaags met computers....
(zie mijn profile) Ik loop eigenlijk te freubelen met alle soorten harde en softewaren.


Enne... Geen dames...


G
 
Ik heb geen tijd om te werken, omdat ik al een dagtaak heb om alle nieuwtjes hier bij te houden.. :biggrin:
 
Ik doe ongeveer hetzelfde als Big-Henk. Voorlopig ben ik beroepswerkloos, daarbuiten ben ik normaliter actief in de automatisering, support engineer en assistent netwerkbeheer.
 
hee,het valt me op dat wat ik eerst had vermeld weg is!
die gynacoloog!
nou ja ,eventjes zonder flauwekul dan.
ik ben magazijn medewerker,ik werk tussen de sigaretten en zoetwaren,als manisje van alles.
heftrucker, reachtrucker,orderpicker,.
dus niks bijzonders,en verdien 1200 euro netto per maand.
voor 36.uur.
dus niet zoveel als jullie.
maar wel vrijdags om 11:30 weekend.
en dat is het belangrijkste.
 
Ik ben transportplanner.Kom dagelijks in heel Europa,helaas alleen via de telefoon :(
 
ik ben schilder............... of zoiets wat daar mee te maken heeft
 
Nummer10 zei:
Ik ben (was) Locatiemanager van een zwembad dat verbouwd (afgebrand is)
Wat ben je nu dan ??? Beroeps Piromaan :biggrin:
 
Zelf Werk ik in de binnenvaart.
Als Steigeroperator en MVA Manager / Of terwel manusje van alles !!
Wij verwerken en verzamelen al het afval van de binnenvaart.

Maar na het verliesen van de europeese aanbesteding krijgen,
ikzelf en 9 anderen collega's op 31 december de zelfde baan als BT en Henk.

Denk dat ik maar bij de politie ga werken, daar zochten ze nog 2 verkrachters.


Sorry hoor Nummer10 Kon het effe niet laten!
 
En ik ben fiscalist.

Altijd handig om die er een bij te hebben, toch!?
 
skilder zei:
ik ben schilder............... of zoiets wat daar mee te maken heeft

En sinds laatst na al die sneeuwbuien ... Winter Schilder zeker.. :+
 
Kunstof Spuitgieter het ombouwen van spuitgietmachine,s . d.m.v matrijs wissel voor verschillende producten.(machine steller)

Machine.s van 80 tot 800 ton. voor het verspuiten van kunstof granulaat.

Kunstof !! Een kunst om te verspuiten.


Mvg.sath.
 
ik was werkzaam in het openbaar vervoer in rotterdam.


helaas een reorginisatie achter de rug , ik sta nu op straat.


dus iemand nog personeel nodig die niks kan , en die 2 linkse handen heeft ik ben accuut beschikbaar.


over het loon worden we het wel eens minimaal 17 euro per uur netto ;)
 
nou nie veel, probeer ik althans, maar da lukt nie altijd.
Ik doe migraties van het ene oude operatingsystem naar XP. Maar niet alleen de werkstations maar ook servers. Het einigste waar ik geen kaas van gegeten heb is wat er met da touwtje gebeurd, da je in z'n netwerkkaart stopt en er dan bij de server weer uit komt.

Bij wie doe ik dat, nou dat zijn middel grote bedrijven, 5000 tot 20000 workstations.

Ik heb al eens eerder in een post geschreven hoe ik dat doe, wij noemen dat een managed workstation, om dat in begrijpbara taal te zeggen, spijker de werkstation dicht, zodat de user er alleen maar mee kan werken en er nix aan kan verknallen. Gebeurd dat wel, dat F12 en 30 minuten later weer een schone nieuwe PC.

Groetjes Bert.


O ja vergeten, ik hou er ook van om films te downloaden, maar dan via de news groupen. Daarbij vertel ik nooit dat ik verstand van computers heb en da wil ik zo houden, krijg je ook nooit vragen zoals, kun je even naar mijn pc kijken hij doet zo raar. Soms wil ik dat wel eens doen, maar dan zien ze er beter uit dan de Freggel poesjes. ;-)
 
In het begin was het niet mijn bedoeling om er echt een draadje van te maken waar het nu over gaat, was meer als gein bedoeld... :biggrin:

Maar ik zie nu dat er toch hier een aantal knappen koppen rondlopen, misschien in de toekomst toch wel handig...

ok? who's next van de club. ;)
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan