Wat voor werk doen jullie???

bert50 zei:
Bedoeld hij daar jou bij, dat zou ik maar eens na vragen. BIG-G


Als ik eerlijk mag zijn?

Zoek ik op dit moment meer een handige schilder... :biggrin:
 
en waar moet die schilder handig in zijn freggel ;-)
 
skilder zei:
en waar moet die schilder handig in zijn freggel ;-)

Zal ik dat nou wel zeggen? :biggrin:
 
Ik begin met 's morgens precies op tijd te komen,
Dan ga ik achter mijn buro zitten en drink eerst een kop thee om het vochtverlies van de haastige fietstocht te kompenseren,

Dan schakel ik de computer aan en neem de binnengekomen post door.

Het is dan inmiddels hal elf tijd voor een 2e bak thee.

Dan even ontspannen op mijn buro snuffelen waar ik met mijn activiteiten gestrand ben.

Oeps telefoon , iemand uit de fabriek die problemen heeft, Pfff in de benen en probleem oplossen.

Zo LUNCH!!!!!!

Na de lunch voortgangvergadering van het project waar ik in zit.
En moet me flink verdedigen waarom ik "uitloop"

Zo eindelijk tijd om mijn "echte werkzaamheden te hervatten"

Open het design pakket en ga weer fantastische schakelingen bedenken.
Een dezer dagen moet er een ontwerp klaar liggen die produktie rijp is .

Wat?? Een hoogspannings voeding van 5000 V met een rimpel van < 0.1 volt die niet meer mag verlopen dan 2 volt over een temperatuurrange 15-55 graden en een uitgangsbelasting aan kan van 250uA en instelbaar is in stappen van 2 volt.

Nog erger het moet allemaal passen in een doosje van 2 X 3 X4 cm

Het leven van een Analoge elektronische ontwerper gaat niet over rozen
 
Mjamjamja... Overal waar ik ook mijn oor te luister leg; overal is het gruwelijk slecht gesteld met de mens... Uitgebuid worden we....



Toch?
 
Inderdaad BIG_G uitgebuid worden we en we hebben het zwaar veel denk werk gelukkig hebben wij geen automaten koffie maar een senseo op het werk dat maakt het een stuk beter.

Zeker als je een pace puma op de tafel krijgt die het niet meer wil doen en zeker wanneer je ziet wat ermee gebeurt is de klant heeft geprobeerd de ontvanger op 24volt en 12volt te laten werken zonder enige voorkennis van de techniek moet kunnen dacht hij en vervolgens zet die ergens spanning op en de rest kan wel geraden worden.
 
The Wizzard zei:
Inderdaad BIG_G uitgebuid worden we en we hebben het zwaar veel denk werk gelukkig hebben wij geen automaten koffie maar een senseo op het werk dat maakt het een stuk beter.

Zeker als je een pace puma op de tafel krijgt die het niet meer wil doen en zeker wanneer je ziet wat ermee gebeurt is de klant heeft geprobeerd de ontvanger op 24volt en 12volt te laten werken zonder enige voorkennis van de techniek moet kunnen dacht hij en vervolgens zet die ergens spanning op en de rest kan wel geraden worden.


sniff sniff can you smell it LOL:biggrin:
 
copycat zei:
sniff sniff can you smell it LOL:biggrin:

Ja onder andere en je ziet allemaal onderdelen rond zwerven in de ontvanger die de spanning niet konden verdragen en hier en daar een gaatje in diverse onderelen waar ze niet horen.

Ja en het leuke als je dan de klant hoort zeggen valt dit niet onder de garantie dan tja dan kan je me op bergen.
 
The Wizzard zei:
Ja onder andere en je ziet allemaal onderdelen rond zwerven in de ontvanger die de spanning niet konden verdragen en hier en daar een gaatje in diverse onderelen waar ze niet horen.

Ja en het leuke als je dan de klant hoort zeggen valt dit niet onder de garantie dan tja dan kan je me op bergen.

HAHAHAHA ze hebben wel lef he :biggrin:
 
Ik vervul het meeste van mij vrije tijd als "proces-operator" op het niveau van B/C (daar weet Freggel wel iets meer van).
Voor de leken onder ons ,ik bestuur een complete fabriek middels computers,bedienings panelen ,handen ,voeten en gezond verstand.

In het verleden ben ik ook "machine-operator" geweest ,maar de dames bij ons werden vervangen door machine's en ben ik maar op zoek gegaan naar iets anders :biggrin:

Voor de rest hobby ik op internet en kom steeds meer te weten over computers en onze Sathobby.

Totdat mijn vrouw er gek van word ,want dan moet ik oppassen!!!!!

Derk
 
Ik durf het niet te zeggen hoor wat ik doe pfffffffffffffffffff
 
pikkie zei:
Ik durf het niet te zeggen hoor wat ik doe pfffffffffffffffffff

Het gaat er niet om wat je doet,maar om wie je bent DAS PAS BELANGRIJK.
Dus Pikkie ,het maakt me echt niet uit ,of je nu "tussen" 2 banen in zit,direkteur of putje schepper bent.
Je bent mens en dus belangrijk!!!!!

Derk
 
Ik doe zo weinig mogelijk, voor zo veel mogelijk geld:biggrin:
En wat dan dan is? Dat maakt mij niet zo veel uit, de laatste 2 jaar al 3 keer van werkgever verandert.....
 
Ik ben medewerkend vennoot op een recreatiepark c.q. camping.Wij verhuren bungalows/chalet's aan mensen die in de winter tijdelijk een dak boven hun hoofd nodig hebben(echtscheiding,verbouwing etc.) en in de zomer aan touristen.Mijn werkzaamheden houden in:Groenvoorziening(hagen snoeien,bomen zagen),elektriciteit aanleggen en in orde houden.
 
Ik werk bij Canal Digitaal ! ..
Ik druk op knoppen en schakel zo hier en daar wel eens wat aan .. enne .. uit !

Haaaaaaaaaaahahahahahahhhhhaaahahahahah ....

Cya ..
 
:) Green Hornet vertel is wat nieuws deze info hadden wij al dat is de reden dat wij hier regelmatig wat verwarrende info plaatsen.
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan