Wat was jullie eerste film die jullie in de bioskoop hebben gekeken?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ik zal het nooit vergeten, Star wars!!!

In een hotel bij ons in Zundert de Roskam was een bioscoop, iedere week hingen daar de posters welke film er gedraaid werd.


Momenteel wordt dat gebouw afgebroken, daar waar ik ook nog mijn eerste dansles heb gehad.


De eerste film waar ik naar toe ben gegaan is Star wars, in 1977, ik was toen 12....


 
Laatst bewerkt:

Wat was jullie eerste film die jullie in de bioskoop hebben gekeken?​

heb het verdrongen was met mijn ex dus welke film weet ik niet meer :giggle:
 
Ik weet het echt niet meer, volgens mij Asterix en Obelix.
 
Herbie. :) Iets over een kever (volkswagen) wat leeft en nog veel meer spannende dingen.. :)
 
Zombies in de Frans Hals en Caligula in the Palace.. Beide inmiddels verdwenen… Panden bestaan nog, maar andere winkels….
 
Palace? Die hadden wij hier ook in Maastricht. Ging er graag naar toe, helaas vergane glorie. Pand stond heel lang leeg, volgens mij willen ze er nu een hotel van maken.
 
Met m'n moeder naar een film van Danny Kay, ik denk dat ik toen ergens 8 á 10 was.
TV was nog in zwart wit, maar de film was in kleur; geen flauw idee hoe die film heette.
Later in m'n uppie naar Dr No (007), dat was toen zweten, nou lach ik er om, vooral om die scene met Ursula Andress, die met een kurkdroge bikini uit de zee kwam.
 
James Bond, In dienst van hare majesteit. Btw @ Mmimisiku ook in het Frans Hals theater, man man man was wel super lang geleden. Ben tot mijn 18de veel in Haarlem gekomen, had daar familie wonen.

B.
 
Mijn eerste film die ik in de bioscoop zag was een natuurfilm en die ging over het leven in de diepzee (voor de doordenkers). :biggrin2:

En met 12 jaar naar een film die bestemd was voor 16 (of 18 jaar), Planet of de Apes.
 
De Frans Hals is nu de Fontijnkerk en de oude Cinema Palace is nu een Apple Store… En dan had je in de Kleine Houtstraat nog de Roxy… Ook al jaren geschiedenis…
 
Ja en op de Grote Markt het Rembrandt theater. Time flies, toen ik nog een kleine Boets was gingen we als het mooi weer was over de Zeeweg op het fietsje naar Zandvoort. Heb in Haarlem nog twee jaar in de zomervakanties vakantiewerk gedaan bij autospuiterij Reco. In de weekenden stappen in de Qui Qui, meen in de Kleine Houtstraat. Goede herinneringen aan Haarlem (YY)
 
Ik ben voor het eerst gegaan met mijn buur jongen.Tuks fruit. Maar ik vond het boek mooier.
 
Monique van de Ven was ook niet mijn ding…
 

While You Were Sleeping​

met een vrouwelijke collega , ik was toen 22 en waren stapel verliefd op elkaar maar durfde geen stap te zetten, na deze avond gebeurde er van alles....mooi 2 jaar gehad.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan