Wat zijn de meest resistente files ?

Behalve dat je beter niet de hele keys enzo kunt posten denk ik het volgende:

Ik zie geen key 01. Die heb je nodig voor AU.

Je keys staan op de SECA provider. Je kunt een provider aanmaken in dat progje, moet je zelf een naam en een Ident invullen, vervolgens zet je daar de keys in precies zoals je ze uit de originele kaart hebt geplukt.

Ik vind het merkwaardig dat je beeld krijgt als je alleen een 0D key op Ident 0000 hebt. Wel lachen trouwens (ook eens mee testen)

De PBM zet je op de seca provider gewoon op 8*FF ofzo.

Op provider1 (die je zelf gemaakt hebt) zet je em in geval van NL op 00 00 00 00 00 00 01 FF dan zou het moeten werken...

Heb je dat toch al gedaan en hij blijft springen dan pakt de kaart gewoon alle keyupdates uit de groep en dat betekent dat hij niet zo goed een echte kaart simuleert als men doet geloven.

 
pbm volledig ff wordt tegenwoordig door veel kaartjes niet meer op prijs gesteld waardoor de aanvallen de kaart bereiken.Zet er eens een geldige pbm in en kijk dan wat er gebeurt.

greetz Geinponem

 
@Satslope,

De keys die ik gepost heb zijn die van de SECA provider, niet van de provider die ik probeer te decoderen.

Het gaat hier dus echt om de 00 provider !!! De eigenlijke SECA record ...

Ik heb uiteraard ook nog een provider op de kaart staan ... maar die staat juist, incl PBM etc ...

Nee, hetgeen in alle GW kaartjes niet staat ingevuld is de SECA record. En dan zeker en vast de datum niet ...

Aangezien ik over de SECA record zo goed als niets weet probeer ik te weten te komen wat er hier precies in hoort te staan ...

Heeft die ook een PBM, een ppua en mk01 ??? Ik zou het niet weten ... ik heb hier een MOSC kaart uitgelezen, en daar staat de datum op 01/01/1990. Dat heb ik hier dus ook al proberen in te geven .... maar zonder resultaat ...

Dit is dan wel een GW, alles hoort ingevuld te zijn zoals op een MOSC, en dat is nu niet niet mijn sterkste kant ...

Wie kan dus iets meer vertellen over de SECA record ?

CU

Red

 
Hallo,

Heb deze file ook eens gedownload

Kunnen julie aangeven wat je nu gebruikt ik krijg namelijk geen auto-update

Welke file word voor de PIC proc. gebruikt ?

DarkMOSC.hex of DarkS16 of DarkS6 ??

 
DarkS6 is voor de 16F84 met 24C16 eeprom (6 providers)

DarkS16 is voor de pic als je een 24C32 of 64 erbij hebt zitten en dan kun je net als de originele kaart 16 providers "huisvesten"

Voor wat betreft het SECA record: het maakt vermoedelijk niks uit wat daarop staat.

Enige wat goed moet staan is het serienummer en de keys 00 en 01 en de ppua op provider1

Over het lage deel van 01 krijg je dan vanzelf de OP keys binnen, en daar gaat het mis omdat ze niet de volledige ppua (dus inclusief CustWP byte) gebruiken maar gewoon de updates uit de hele groep toestaan.

Een aantal groepen krijgen 2 updates: 1 is de echte met de keys, de 2e string is alleen aan kaarten geadresseerd die door de gebruiker worden opgezegd. Ze sturen dan zoiets als:

10 01 10 02 10 03 10 04 t/m 10 0F (daarmee worden alle keys eraf gegooid, behalve 00) en 21 waarbij de datum 1-1-92 in (speciale)hex formaat is.

Heb je in jouw groep (van 256 kaarten) dus 1 figuur zitten die zijn abo opzegt, dan wordt bij jou de datum teruggezet.

Daaom hebben de files zoals die van duck een vaste datum ver in de toekomst. Ik weet niet of je bij die files ook een AU over key00 kunt maken, maar voor zover ik weet niet.

Wat je kunt doen is de key 01 eruit halen, maar dan heb je geen AU meer. Je hebt dan nog wel AU over key00, alleen doen ze dat bijna nooit.

Een opmerking richting de (italiaanse) maker van deze files (als dat kan) zou misschien helpen ;)

 
Prima het is iets duidelijker geworden.

Ik zal eens kijken hoe hij hier werkt en zal met mijn eenvoudig Italiaans eens kijken of ik daar iets wijzer kan worden.

Zal vast en zeker lukken. Of hebben julie al emails verstuurd.??

 
Ik heb op hun board gepost (in het engels maar dat begrijpen ze wel denk ik).

 
Weet iemand waarom ik de datum voor de providers niet aan kan passen. Ze springen telkens naar andere data.

B.V. 31-08-2001 geeft 31-04-2048 ??

 
Je gebruikt waarschijnlijk de engelse versie van hun editor.

Diegene die het engels er heeft ingestoken heeft er ook een paar bugs ingestoken...

Download van hun eigen site opnieuw de 1.6 en gebruik die editor en files, de italiaanse versie heeft dit probleem niet ...

CU

Red

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan