Wat zijn we al oud!

@boets
De verschijning Emma peel ken ik dan weer wel....

Maare wat een bejaarden soos hier
Iemand een advokaatje met slagroom of een neut?

@Dr.Z
Oudere jongeren zeker
Heb in het noorden nog niks gemerkt.

Het duurt altijd even voordat trends het noorden hebben bereikt. :biggrin: :biggrin:

Laat Thunderbirds nou net een serie zijn die mij totaal niet kon bekoren, ik snap ook niet echt waarom maar ik vond dat 'poppengedoe' niets voor mij.

Star Trek

Star Trek is oorspronkelijk een door Gene Roddenberry bedachte Amerikaanse sciencefiction-televisieserie die vanaf 1966 tot en met 1969 werd uitgezonden.

Lucille ball

I Love Lucy (1951–1957): She starred alongside her real-life husband, Desi Arnaz. The show became a cultural phenomenon and remains one of the most beloved TV comedies of all time.

Zo en sluit af met
Stan laurel en Olivier Hardy

Tja de Thunderbird, er ging geen dag voorbij dat ik er niet naar keek toen ik klein was, mijn oudere zussen mochten dan zelfs niet naar de TV kijken want "de jong" moest Thunderbirds kijken. :biggrin:

Op iets latere leeftijd vond ik het ook een beetje vreemd dat poppengedoe, maar in de leeftijd dat ik er naar keek vond ik het heel spannend.
Een jaar of twee geleden nog eens enkele afleveringen gezien, best grappig ergens.

Happy Days was ook erg leuk, was ik al wat ouder.
Star Trek vond ik wat minder, maar een vriend van me was een echte trekkie.
Pas later ben ik die hele serie gaan volgen, met name ook door bijv. mensen als Lt. Uhura. ;)

Jaaa.... Lucille Ball... iemand die overigens ook gezorgd heeft dat Startrek een hit werd, want geen andere studio wilde het hebben.

Dikke en de dunne.

En in die context keek ik ook vaker naar The Comedy Capers. Kent iemand dat ook nog?

@sat-ed advokaat heb ik graag, al sinds ik jong was overigens dus schenk maar in. :drink:

Ik dacht al, waar blijft ie!:ROFLMAO::ROFLMAO:

Ja duh ben op klus en heb nu ff koffie

Slapticks zijn van voor mijn tijd, maar ik herinner ze nog wel. Ergens op zolder liggen nog een paar 8mm bandjes.

Niet vergeten: Buster Keaton, 3 stooges en Little Rascals. :geek:

The Little Rascals debuteerde op televisie in 1955 en introduceerde een groep buurtvrienden en hun avonturen bij kinderen… en volwassenen. De serie kwam voort uit de Our Gang-shorts die van 1922 tot 1938 voor MGM liepen en die producer en maker Hal Roach opnieuw bundelde om de tv-serie The Little Rascals te maken.18 dec 2023

Wij hadden toen nog geen tv.
Een paar jaar later toen vaak zenders met veel sneeuw.
Maar die serie met die gehakt bal nog wel gezien. En van Oekel was ook leuk.

En van Oekel was ook leuk.
Met Waldolala? En de Luv zangeressen? Mocht ik niet naar kijken, te jong voor vonden mijn ouders en kwam te laat, dan moest ik in bed liggen. Terwijl andere jongens op school daar de dag erna altijd over vertelden. :rolleyes2:
Werd wat te braaf opgevoed schijnbaar.

550x755.jpg

Buck Rogers! 😀😀

En natuurlijk niet te vergeten.... Cinderella! 🤪

• Leuk
Waarderingen: Peer
Loony Tunes, en dan vooral Tom & Jerry!

• Leuk
Waarderingen: Peer

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan