Wat zit er in het water van nummer10 z'n zwembad?

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
63
Ik weet niet wat je in het water van je zwembad doet nummer10, maar deze dame doet maar een beetje vreemd hoor :biggrin:

Nou begin ik toch wel te twijfelen of ik wel die richting uit moet gaan ooit.:biggrin::biggrin:

Zien jullie verkeerd deze dame heeft een heerlijk biertje, op daarnaast even aan de waterpijp gezeten, kortom ze is gewoon lekker ontspannen niks mee hoef je je geen zorgen om te maken....En het water heeft gewoon een zalige temparatuur.....En ze is blij dat ze uit de freggel grot is ontsnapt....

pikkie;212246 zei:
En ze is blij dat ze uit de freggel grot is ontsnapt....

Even voor de duidelijkheid, de dames gaan van het zwembad naar de Freggelgrot. Sommige dames willen daarna weer terug maar dat kan alleen als de dames extra diensten draaien. :biggrin:

Nummer10;212281 zei:
Even voor de duidelijkheid, de dames gaan van het zwembad naar de Freggelgrot. Sommige dames willen daarna weer terug maar dat kan alleen als de dames extra diensten draaien. :biggrin:

Je snapt het niet dit meisje is ontsnapt en dolgelukkig dat ze in dat zwembad mag kan ze zich ook weer eens wassen want in de freggel grot moeten ze fietsen demonteren, is een vies klusje...en daarna weer opbouwen voor de verkoop..

[nomedia=http://www.youtube.com/watch?v=Ge8wKJP16Jk&feature=related]YouTube - V-fiets :: Test met een Elektrisch omgebouwde Fiets (E-bike) (6)[/nomedia]

Pikkie, die burcht van jullie mag er dan wel staan, maar meer dan een stel kleine kerkers waar jullie de dames opsluiten hebben jullie niet!

De Freggelgrot is iets uitgebreider!

Fietsen worden nagekeken in het buitenverblijf, maar de dames vertoeven op dit moment in het verwarmde zwembad van Nummer10!

Iedereen is daar nu voor de derde maal uitgenodigd om een lekkere borrel te drinken met een versnapering daarbij, en een duik nemen in het zwembad mag ook!

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan