Wat zou een leuke uitbreiding zijn voor het forum?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.194
Waarderingsscore
583
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
De vraag is simpel, zijn er nog dingen waarvan jullie zeggen:

Dit zouden wij graag eens op het forum als uitbreiding zien hier?

Gelieve niet over het "vrijschakelen' te beginnen. ;)
 
Een tieten rubriek.

Ik krijg namelijk steeds meer het idee dat ik op een sex forum zit dan op een (vrijschakel) sat board zit.

En gezien ik dus meer intresse heb in het tv kijken en de techniek van satelliet dan plaatjes van vrouwen met nep tieten aan een heet strand terwijl het hier met bakken uit de hemel komt....
 
BiG_G zei:
Ik krijg namelijk steeds meer het idee dat ik op een sex forum zit dan op een (vrijschakel) sat board zit.

Dat is dan jou mening @BiG_G.

Maar ik wil nou niet meteen gaan zeuren, ik vraag iets en het wordt meteen met een negatieve opmerking in de grond geboord door jou!

Sorry dat ik dit zeg, maar voor nu voelt dit voor mij wel zo aan...

ik probeer enkel iets te vragen wat men leuk zou vinden als een uitbreiding ofzo, en niet waar men zich aan stoort, er zit net als bij een tv een knop om hem uit te zetten of door te zappen.


Het plaatsen van die tieten en andere leuke links gebeurt in het off topic gedeelte, daar is het voor...

Maar ok? dit draadje gaat al weer meteen de verkeerde kant op, dus laat ook maar, ik doe al geen moeite meer. :confused:
 
Jouw vraag was: "idee voor een nieuwe rubriek"
Mijn antwoord: "Een tieten rubriek!"
Onderbouwd en wel (anders geschreven): "Ik ben kennelijk niet ervan gecharmeerd, dus kan ik alles in die rubriek links laten. Nu moet ik 9 van de 10 keer kijken of de text wel of geen schunnige inhoud behoeft, of ik dat wil of niet."

Dus het is jouw mening dat iets leuks is! Sex is er voldoende te vinden op internet, ik doe het liever in het echt.

En dat is idd mijn mening, ik snap niet dat dat gezien wordt als een negatief iets wat jij met moeite voor het board probeerd te doen.
Je moeite wordt gewaardeerd, is altijd al zo geweest, je zegt me al redelijk te kennen, en nog val je over een verkeerde interpratie van mijn text?

Ik zal mijn bek wel weer houden, want dat snapt kennelijk niemand meer, zelfs jij niet!
 
Nu moet ik 9 van de 10 keer kijken of de text wel of geen schunnige inhoud behoeft, of ik dat wil of niet."
Beetje onzin, niet? Je schrijft namelijk dat je het meer een sexforum dan satellietforum vind worden.
Nou, dan klopt bovenstaande uitspraak dus ook van geen kant want alle tietenzaken worden in de off-topic besproken. Off-topic is een sectie die hoofdzakelijk bedoeld is voor de niet-satelliet dingen.
Derhalve hoef je ook geen 9 van de 10 keer te kijken, daarnaast is het de meeste tijd gemakkelijk aan de titel van de post en de poster te zien. Dan kun je wel raden wat er in staat.
Ik vind de verkeerde interpretatie niet vreemd, want het is een bekende mening die al te vaak naar voren is gekomen en niet in goede aarde valt, bij meerdere mensen, vreemd dat je dit inmiddels nog steeds niet door hebt.
Betere oplossing om zo'n idee aan te kaarten: het noemen van een tietenrubriek zonder erbij te vermelden wat je ondertussen van dit forum vind want dat weten we al lang.

We hebben een aparte moppentrommel, ook nog een aparte tietenrubriek zie ik zelf ook niet zitten, in de off-topic hoort gewoon alles thuis wat niet met sat te maken heeft. Dus als je satzaken wilt zien, gewoon niet in de off-topic kijken.:)
Makkelijk toch?
 
Ik reageer dan misschien een beetje pissig, maar jij bent net als ik en een paar anderen de dagelijkse bezoekers van dit forum!

En jij weet goed genoeg dat ik blijf proberen om ervoor te zorgen dat er leuke onderwerpen op het forum komen, kijk maar wat er het laatste jaar bijgekomen is...

Nou blijf ik dus nog steeds zoeken naar dingen waar men iets aan heeft, en helaas kom jij dan net met een opmerking waar ik niet op zat te wachten, en dan krijg je een reply terug.

Ik was nu serieus, want ik weet ook even niet wat ik moet doen om het Duckforum nog aantrekkelijk te maken/houden, ( Je moest eens weten wat er achter de schermen gedaan wordt, maar nu even op een "rem" staat, omdat het mij even schort aan tijd, dat is 1 van de dingen die leuk is!!!
En dat komt zodra het klaar is... Het heeft er al meer gestaan, maar dat is nou net niet wat men lezen wil...... )

En je hoeft jezelf heus niet stil te houden, maar als je goed kijkt naar de "tieten" die hier gepost worden, dan zijn het juist links die zorgvuldig zijn uitgekozen, waar je, althans dat vindt ik, naar kunt kijken met een gedachte wat zit er achter dat nog kleine kledingstukje, want open en bloot is er zat te vinden idd.....

En om even terug te komen op de intrepetatie van jou text, ik val daar niet over, maar ik had een bedoeling en die die heb jij blijkbaar niet door, dat heeft met inzet te maken. ;)
 
Jongens kom op nou hou het ff gezellig hier.
Ik heb zelf ook niet zo veel te melden hoor maar hier wordt ik echt moe van.
over tieten gesproken jullie lijken wel een stelletje Wijfen zeg!
 
Ik wil het wel gezellig houden, ik stel gewoon een vraag...

Waar ik naar zoek, dat zijn ideëen om het forum interessanter te maken, en dan zeker met name het satellietgebeuren...


Er zijn laatst al een paar dingen geprobeerd, maar daar werd weinig tot niet op gereageerd, maar ik zet ze hier nog maar eens weg:

Er zijn in een paar forums "sticky's' gemaakt maar er is ook gevraagd of men dit leuke info vindt en wat we er aan moeten doen om dit leuk te houden!

Voorbeeldjes waar men dus overheen leest:

oslink

pioneer

dit in het relookforum

en dan ook nog de uitleg hoe je moet downloaden van mp3 tot films.......

Informatie die wij allen wel weten hoe het moet ( de ouwe garde..) Maar mogen de startende hobbyisten ook wat leren?) sharen, en keys downloaden met bepaalde progjes lukt ook wel, maar zijn nog oh zoveel satgebruikers die nog niet half weten wat ze met een decoder kunnen, en die info kunnen wij met samenwerking hier verstrekken met duidelijke taal!


Ik mag het misschien niet zeggen maar in een paar postings is het al gezegd, maar achter de schermen wordt aan iets gewerkt wat het forum nog leuker maakt dan dat het al is, een up...... en do..... maar dat zijn nou net de dingen die men tussen de berichten door niet wil lezen, ondanks dat er gezegd wordt dat ze goed genoeg lezen?



[SIZE=-16]Er is trouwens gevraagd aan de eigenaar van de www waar de info vandaan komt of dat hij het goed vindt ofdat het hier ook geplaatst mag worden! ( lexfiles in deze, voor het oslinkgebeuren....) [/SIZE]
 
Ik had het al gezegt, iets meer inhoud geven aan het sharen (binnenshuis)

GR Fred.
 
@Twilight wat jij zegt kan idd makkelijk, hier mag en kan over gepraat worden, dat is dus een stuk info voor het Dreamboxforum...

Maar mijn gedachte gaat ook uit naar info in alle secties van decoders en coderingen hoe 1 en ander werkt met het flashen en wat je met een decoder kan middels een testverslag ( dit gaf ik al als voorbeeld bij de Philips en Relook)

In mijn ogen nuttige satelliet info, zeker voor mensen die hier pas komen...

Het voorbeeld wat ik al gegeven heb is danwel van een ander forum geknipt en geplakt, maar dit is pas gedaan nadat ik de beheerder aldaar, in dit geval Lexfiles, gevraagd had of dat dit mocht. ;)

Sport en spel lijkt mij ook wel te kunnen, maar daar ga ik niet alleen over, dat moet voorgesteld worden, of dat er daar een apart gedeelte voor zou kunnen komen...

Maar zelf zit ik ook nog een beetje te denken aan een nieuwssectie, waarin het dagelijkse nieuws en sport komt te staan bijvoorbeeld.
 
Goed dan is dat gekibbel nu zo te zien ten einde.
Ik dacht zelf aan randapparatuur zoals routers en zaken over netwerk en proggies zoals total commander enz enz
 
Ook niet slecht, maar daar hebben we al een computerforum voor.
Betreffende netwerk is er de cursus netwerken. Eventuele andere zaken kan men dan wel uitbreiden maar dan zul je specifieker moeten zijn.
 
Ik ben er zelf heel tevreden over dat er een sterke off-topic afdeling is. Daardoor doen jullie aan een een prima klantenbinding. Ook als het in sat-land wat rustig, of wat te ingewikkeld is, blijven de Duckers aanwezig.

O ja, is tussen de kibbelingen mijn suggestie nog overgekomen?
 
Ja hoor, je suggestie (een puzzeltopic) is zeker overgekomen en is geen slecht idee.
Misschien wel te combineren met het idee van mij in een andere thread om er een hack in te maken dat je pas het antwoord ziet als je een reply schrijft, zodat mensen gewoon kunnen antwoorden, maar anderen die de puzzel lezen de antwoorden nog niet zien als ze geen reply schrijven.

Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel interesse er is voor zo'n puzzelrubriek bij de gebruikers. Het lijkt me dat in elk geval wij en Matrix daar wel interesse in hebben.:)

Doch de beslissing ligt bij het moderatorteam en uiteraard wat er verder nog aan ideeën binnenkomt.
 
P.s. voordat ik verwarring wek. Ik spreek hier als gebruiker.
Puzzels kunnen ook gewoon in de off-topic. Vandaar ook dat het belangrijk is voldoende interesse voor zo'n rubriek te hebben.
Geldt uiteraard ook voor de andere idee?n.:)
 
Kerstkonijn zei:
Ook als het in sat-land wat rustig, of wat te ingewikkeld is, blijven de Duckers aanwezig.

Tja dat komt weer door de CS nietwaar? Als het allemaal werkt wordt de hobby snel minder.
Idd is een puzzelrubriek wel geinig, we moeten er wel op letten dat het niet allemaal op hogere wiskunde neerkomt. Ik kom dan nog een heel eind mee, maar het gaat op een gegeven moment ook mijn petje te boven.
Het idee van BT is dan wel goed, een beetje net als bij Bedrock. Eerst een posting, dan pas het antwoord zien.
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan