WB v3.0 Bermuda probleem!

Dr.Z

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
10 feb 2001
Berichten
3.123
Waarderingsscore
468
Punten
83
Leeftijd
55
Locatie
Ergens daarzo..
Wie heeft het seca gedeelte van WB 3.0 werkend gekregen?

Ik heb alle juiste keys ingevoerd maar beeld blijft zwart en er is geen dataverkeer tussen SI en pc.

Als ik hem een reset geef, vermeld ie dat signatuur goed is maar gele led brand continu.

Wie oh wie heeft hem wel werkend?

Ontvanger is een pioneer dbr200nl en draait perfect onder WB v2.02 en WinD..

 
Hmmz.. als het meezit zal ik hem dadelijk eens testen anders wordt het morgen.

 
Sorry, kan je niet helpen, misschien moet je voor zo'n ontvanger de settings wat aanpassen, dat heb ik eerst ook moeten doen bij mijn ontvanger.

Als je echter een werkende versie 2.0x had zou de 3.0 nu ook moeten werken.

Heb hem net getest, werkt prima, wel heb ik alleen de .exe file overschreven en de vxs file toegevoegd.

Zo zijn de andere files blijven staan en de instellingen zijn daardoor ook niet verandert.

Werkte meteen.

 
goeie tip, ga ik ook zo proberen, misschien dat dat helpt.

 
Helaas, alle denkbare mogelijkheden geprobeerd maar het mag niet baten.

Wel jammer maar versie 2 werkt ook goed, dan maar geen extra'tjes.

Bedankt in elk geval.

 
Vreemd, bij mij draait Bermuda als een zonnetje!

 
WB 30 draad hier zonder problemen. Ik gebruik wel de key file van 2022 misschien dat je dat ook eens kunt proberen

drz.

 
moi

wb3.0 geeft ook bij mij problemen ook met de key file van 2.02 het vreemde is dat ik de ontvanger moet resseten bij iedere zender wissel.

heb dus wel beeld op alles maar daar huodt het ook mee op

ik moet de zaak kompleet van spanning gooien om het weer werkent te krijgen

maar ja zoals meestal zal het wel weer aan mijn eigen gepruts liggen .....lol

beste maar weer

 
werkt perfect met humac 5400 + secacam 1.05 en laptop.

baudsnelheid op 11520

herman

 
Ik begrijp er niets van, wat ik ook probeer ik krijg er geen blokje beeld uit.

Misschien heb ik een pc probleempje, ik denk dat ik daar maar eens naar ga kijken alhoewel de oude versie wel goed werkt.

Misschien opnieuw downloaden maar dan van een andere site.

 
Het programma WB3.0 werkt ook bij mij perfect met de s*ca CI: geen enkel probleem dus, zoals eerder al gezegd: "als een zonnetje" ......

edoch ...

op de s*cabox werkt-ie dus echt NIET!

En de versies 2.0x deden het daar echt WEL mee ....

Het zit n.m.m. niet in de keyfiles: omwisselen haalt inderdaad niets uit.

Wachten we rustig even op versie 3.01 .......... ;)

 
pff, zoiets dacht ik al, het enige wat ik nog niet geprobeerd had is hem proberen op mijn echostar met aston.

Geukkig ligt het dus niet aan mij maar aan die seca doos zelf.

Dus wachten we op de volgende versie!

Bedankt Kcplus voor de toelichting, ik kan weer slapen!

 
WB3.0 werkt ook bij mij perfect met de s*ca CI: geen enkel probleem maar als hem op viaccess zet werkt het voor geen meter met de season 2 de led's doen niks anders dan knipperen wie heeft hier een oplossing voor

 
Het kan ook zijn dat je niveau van de compoort net iets te laag is voor walbanger.

Hetzelfde gebeurde ook hier. Keyextractor liep als een trein bij mij op com 2 maar walbanger wilde ook niks doen op die compoort.

Ik heb een extra com-kaartje geplaatst zodat ik com3 en 4 ook kon gebruiken en zie daar.

Als ik hem op com 1 of 2 zet doet hij het niet en zet ik hem aan com 3 of 4 welke op de extra insteek kaart zitten loopt alles als een trein.

Nu kun je denken dat mijn com 1 en 2 zijn beschadigd maar waarom heb ik dan alleen met wallbanger problemen op 1 en 2?

Misschien om nog eens te proberen DRZ.

 
ik heb het vermoeden dat op een 1 of andere manier aan de viaccess ci ligt en niet aan de com van mijn comp want als de season er zo in doe voor dat ik hem b.v al op de comp heb aan gesloten doen de led's ook al niks anders dan knipperen en echt aan de ci kan het ook niet liggen want die draait perfect op een gw

ik zie het even niet

 
Hier met de Pioneer DBR100NL ook geen beeld, alles lijkt ok, maar het beeld blijft zwart. Ik gebruikte voorheen Voyager daar ging alles goed mee.

 
Het is niet alleen dat ik er geen beeld uitkrijg, maar ik heb vastlopers bij het leven.

Maar ook met een andere computer krijg ik geen resultaat op een mediahighway secabox.

We kunnen maar beter nog even met WB 2.02 werken en de volgende versie afwachten.

 
@drz heb je al geprobeert om ident 0019 boven in in je lijst te zetten? kwam hier laast een stukje over tegen:

possible solution:Edit MGuard.key with a text editor and move

C+NL from its current position to the first position after 'SECA'

you don't have to move the whole C+NL section but only

the name in the line :

Providers=SECA,......

Subject to your testing of course...only for C+ Dutch Goldbox.

Regards

rob9890

mischien helpt dit?

 
@vlovlo,

Ik heb het geprobeerd zonder resultaat helaas.

Maar we hebben zoals gedacht de oplossing gevonden te hebben op dit probleem!

Hoera versie 3.01 is uit!

En inderdaad werkt het prima met een heel klein nadeeltje:

De ontvanger schakeld uit na ongeveer 3 minuten (het bekende probleem) en is daarna niet meer aan de gang te krijgen.

Hoe ze het voor elkaar krijgen weet ik niet maar deze versie is hier niet C+NL bestendig.

Ook het invoeren van de ghostproviders wil niet baten.

Maar we gaan er nog wat meer tijd insteken omdat ik ook een paar dingetjes over het hoofd heb gezien.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan