WD Digital Live Media Player. Cool apparaatje!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.861
Waarderingsscore
1.033
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Zeg freggel1, die AC Ryan wat je hebt, kan die ook vanuit het menu wat in het ding ingebouwd zit YouTube filmpjes laten zien?

Ik heb namelijk een heel mooi stream apparaat gezien van Western Digital, is ook nog goedkoper dan de AC Ryan alleen kun je daar geen HD in inbouwen, hetgeen in de AC Ryan wel kan.

Maar je kunt met die WD wel internet radio luisteren en ook YouTube filmpjes oproepen die de mediastreamer vervolgens gewoon voor je van het internet plukt en laat zien.

Daarvoor moet je het ding wel even aansluiten met een utp kabel.

Die van WD is de Western Digital Live Media Player 1080p en kost in Duitsland een kleine 110 euro en kan Dolby Digital en DTS aan.

Verder zijn dit nog gegevens:

Digitale audio ondersteuning: WAV, WMA, AAC, AIFF, PCM, MP3, FLAC, LPCM, OGG, DTS.

Video: MKV, VC-1, AVI, MOV, XviD, MPEG-4, WMV, MPEG-1, MPEG-2, VOB, H.264 en Blue Ray schijnt ie ook te kunnen.

Foto, audio en videoweergavemogelijkheden

Analoge audio: MP3, WMA, WAV, PCM, AAC, Ogg Vorbis, AIFF, FLAC (Free Lossless Audio Codec)

Analoge video: MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, Xvid, WMV, AVI, MKV, MOV, VOB, TS, M2TS, H.264

Afbeeldingen: BMP, JPG, GIF, TIFF, PNG

Hij kan een resolutie aan van 1920x1080.

Onderstaand is in het Duits maar betreft alle aansluitingen die het ding heeft:

1 x Hi-Speed USB ( 4 PIN USB Type A ) - Seite ¦ 1 x Hi-Speed USB ( 4 PIN USB Type A ) - Rückseite ¦ 1 x HDMI-Ausgang ( 19 PIN HDMI Typ A ) - Rückseite ¦ 1 x SPDIF-Ausgang ( TOS Link ) - Rückseite ¦ 1 x Ethernet ( RJ-45 ) - Rückseite ¦ 1 x Composite-Video/Audio-Ausgang ( Mini-Phone 3,5 mm ) - Rückseite ¦ 1 x Component-Video-Ausgang ( Mini-Phone 3,5 mm ) - Rückseite

Meegeleverde kabels: Video- / Audiokabel ¦ Composite Video-Kabel

Optische digitale output ingebouwd.

 
Zeg freggel1, die AC Ryan wat je hebt, kan die ook vanuit het menu wat in het ding ingebouwd zit YouTube filmpjes laten zien?
Hij heeft het altijd wel gekund, maar sinds een tijdje niet meer, iets met de rechten had ik begrepen dat dit niet meer mocht?

Misschien dat het met nieuwe firmware weer wel kan, maar dan zou ik even moeten kijken, ben al een tijdje niet op dat forum geweest.

 
Heeft de AC Ryan wel alle hier genoemde specs die de WD heeft?

Misschien kun je eens kijken of het nog werkt, want ik zou het al vreemd vinden dat het iets met rechten te maken heeft. Die vriend heeft namelijk die WD al een aantal weken en daar werkt het YouTube kijken nog gewoon op. Je kunt dan kiezen voor de meest populaire, meest bekeken of zelf een zoekopdracht invullen.

Het menu ziet er een beetje uit als het menu van een Playstation 3 eigenlijk, best mooi.

Ik ben namelijk aan het sparen voor zo'n apparaat maar wil graag die met de meeste mogelijkheden, of er een HD al dan niet kan worden ingebouwd vind ik niet interessant, gaat mij om de mogelijkheden.

 
Heeft de AC Ryan wel alle hier genoemde specs die de WD heeft?
Misschien kun je eens kijken of het nog werkt, want ik zou het al vreemd vinden dat het iets met rechten te maken heeft.
Of de ac Ryan wel al de zelfde specs heeft als die jij noemt BT weet ik even niet, mij gaat het gewoon om het afspelen van gedownloade films op dit moment, scheelt mij een hoop gebrand, en de tv die hier staat kan niet op de huidige pc, is te oud...

Wat dat youtubegebeuren betreft heb ik daar vandaag idd nog even naar gekeken, de filmpjes krijg ik wel te zien, ook een favorietenlijst, meestafgespeelde, toplijst en ga zomaar door, alleen het afspelen van de filpmjes begint niet, maar zoals ik al zei, daar gaat het mij niet om met dat ding. ;)

De harde schijf, tja die hoor je, maar heb je niet nodig als je via de pc kijkt, maar dan staan er weer meerdere apparaten ( onnodig ) aan.

Hoe het menu van die WD eruit ziet weet ik niet, en ook die van de PS3 weet ik niet, hier zie ik ook een menu, en daar kun je kiezen uit diverse dingen.

En om terug te komen op de specs, ik zie geen netwerkaansluiting bij die WD ( of ik kijk erover ) en de ruimte die er zit om een geheugenkaart te plaatsen in de ryan zie ik bij de WD ook niet.

Die netwerkaansluiting zit er om eventueel te downloaden met dat ding in de torrents of nieuwsgroepen.

 
Je kijkt inderdaad over de netwerk aansluiting heen:

Rückseite ¦ 1 x Ethernet ( RJ-45 )
Maar oke, dat is niet erg, kan iedereen gebeuren. Volgens mij heb je echter wel gelijk dat de Ryan wel een SD kaart aansluiting heeft en de WD niet. In principe zou ik de specs zelf ook nog wel kunnen vergelijken.

Doch voor mij gaat het om meer dingen, niet alleen om even iets te kunnen zien wat gedownload is. Als ik dergelijke bedragen uit geef, hetgeen voor mij toch best wel wat is, dan probeer ik daar ook iets zo goed mogelijks voor te krijgen wat zoveel mogelijk kan.

Alleen dan niet de mogelijkheid om een hd in te bouwen aangezien je er ook eentje aan kunt hangen dus dat maakt in feite inbouwen overbodig.

Dan moet ik alleen nog iemand zien te vinden die dat met nieuwere firmware voor me kan testen of daarmee de youtube filmpjes wel weer gaan afspelen want dat vond ik echt leuk er aan.

Die netwerkaansluiting zit er om eventueel te downloaden met dat ding in de torrents of nieuwsgroepen.
Bij de Ryan bedoel je? Maar dan moet je er ook software voor hebben om er mee te kunnen downloaden. In hoofdzaak zit z'n aansluiting er toch om de films vanaf de pc op de hd van je Ryan te zetten of om te streamen etc. of mis ik nu iets?

 
Bij de Ryan bedoel je? Maar dan moet je er ook software voor hebben om er mee te kunnen downloaden. In hoofdzaak zit z'n aansluiting er toch om de films vanaf de pc op de hd van je Ryan te zetten of om te streamen etc. of mis ik nu iets?
Ik zal het nog wel eens opzoeken hoe dat precies zit BT, maar die software zit ingebouwd in de firmware, of je kunt het er los bijzetten. ( Lees anders zelf even op het ACRyan forum. ;) )

 
Nee ik wacht wel tot ik antwoord van jou krijg, ben een geduldig mens, ik heb te weinig tijd om nog meer forums te lezen. En gezien ik ook altijd jouw vragen beantwoord... ;)

 
Voor de torrents moet je een plugin installeren genaamd "Samba" . Je kunt dan een torrent laden in de Playon-HD, en na wat geduld en de juiste instellingen begint het downloaden.

Hier heb ik het nog niet aan de praat, maar de snelheid moet ook te wensen over laten van het downloaden, maar het is nu eenmaal geen pc.

Voor de nieuwsgroepen, heb je "NZBGet" nodig, ook dit moet ik nog proberen, maar zoals ik al in mijn vorige antwoord aangaf, ik gebruik dit ding enkel voor het kijken van films en dergelijke, en om er mijn foto's enzo op te zetten.

Youtube, moet volgens ik nu lees ook werken, er zit alleen verschil in de firmware, die er nu bij mij opstaat geeft wel de plaatjes, maar de filmpjes beginnen niet met afspelen.

Voor nu heb ik dus even geen zin om een firmware op te zoeken waar dit nog wel werkt, maar zodra ik die heb dan roep ik wel even.

 
Nou ik ben heel benieuwd hoe dat gaat werken met die newsgroepen en die utilities dan. Het is in elk geval wel een interessante funktie.

Ik ga nog eens met die kennis van me overleggen of hij firmware kan wijzigen met zijn Western Digital apparaat en of bij hem sinds vorige week wel nog steeds de Youtube filmpjes werken, wie weet. Ik vind het gewoon een handige grappigheid.

Anders wacht ik gewoon af tot je t.z.t. eens zin en tijd hebt om er andere firmware op te kiepen of dat er iemand anders is met zo'n apparaat die het werkend heeft. Er is immers niet veel haast bij, ben nog aan 't sparen.:)

Maar ben dus ook nog steeds aan het twijfelen tussen een AC Ryan en een Western Digital. Dus misschien wel leuk als ook andere gebruikers hun ervaringen met genoemde apparaten (of wellicht met de Eminent?) kunnen vermelden.

 
Het wordt de Ryan. Youtube kan alleen met oudere firmware, die is getest maar toen was die link ook niet meer te vinden.

De WD is gewoon super als je geen HD wilt of al een externe HD hebt want die kan het wel nog steeds.

Twee heel mooie apparaatjes dus met een interessante prijsklasse!

 
Het wordt de Ryan. Youtube kan alleen met oudere firmware' date=' die is getest maar toen was die link ook niet meer te vinden.[/quote']
Je hebt jezelf toch niet door mij om laten praten he? ;)

Black Tiger, ondanks het tijdgebrek wat je hebt, ga toch ook eens even lezen op het ACRyan forum, er zit daar ook een Nederlandse sectie.
 
Nee hoor, heb me niet om laten praten, het is een gedegen overweging geweest en ook een goede vergelijking gemaakt. Het enige verschil was dat Youtube gebeuren. De doorslag gaf het feit dat de Ryan de mogelijkheid had tot inbouw van een HD.

Nu ga ik dus weer even sparen of wat kleine werkzaamheden verrichten totdat we een HD bij elkaar gespaard hebben.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan