Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
Allereerst boer Koekoek, en overige mod's, prima werk, board open, lekker rap, gigantisch.
Nou blij dat het Funboard er tenminste weer is. Donders jammer dat de mod's van s**4**l er de brui aan gegeven hebben. het was altijd een goed board, en als het Funboard even "down", of superdesupertraag was had je altijd een uitwijkmogelijkheid.
Gisteravond, nadat de sluiting van het s**4**l board mij bekend was geworden was het echt even afkicken. 'K heb zelfs even mijn bookmarks uit de oude doos gehaald, en (wie herinnert zich het nog) gekeken of het backup board van Neutje er nog was (was er nog).
Alleen Satnerds board was ook nog open. Was al bang dat ik mijn duits maar weer eens moest gaan oppoetsen.
Nu alleen nog de (ijdele) hoop dat ome Freek van hullie van (k)anaal dinges zijn poten eens thuis kan houden.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.