webcam 7 PRO v0.9.9.17 Build 34210

Satguy

Jr. Member
Lid sinds
20 jan 2003
Berichten
108
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
63
Heb inmiddels dit programma in bezit en is veel mee mogelijk misschien wel weer te veel want zit nu met instellingen wat waar in te vullen ...iemand misschien ervaring met dit programma en weet wat ik waar moet neer zetten ??wat zet ik neer bij Ip adres?? host name ?? en waar vul ik in waar het heen moet zeg maar welke dir.?? Krijg nu steeds FTP Thread Started
>> Unable to connect to http://www.*********.nl.
>> Socket Error # 11001
Host not found.
Misschien iemand die me daar verder mee kan helpen of ervaring met prgramma heeft ??
 
webcam7pro is op zich een goed programma met vele mogelijkheden.

Bij Ip addres/ Host vul je de gegevens van je (website) FTP upload in. bij mij begint deze met ftp.*****.com
Remote dir is de map op de server waar de afbeelding in gedropt wordt. bijvoorbeeld /webpics.
Bij gebruikersnaam vul je je FTP upload gegevens in om op je server te komen
En natuurlijk het wachtwoord ;-)

Wat wil je met het programma gaan doen?? FTP (afbeeldingen) upload naar je website?
wat ben je eigenlijk in het geheel van plan met dergelijke programma's.


Dustie ;-)

www.alticam.nl
 
Dank je wel voor uitleg zal straks eens proberen of het me lukt eerst zo naar sportschool en andere bezigheden. Is puur bedoelt voor een 4 uurtjes in de week als ik mijn uitzending doe bij een radio station om daarbij ook live streaming beelden van de studio te laten zien .Dus puur live beelden van een maloot die tijdens zijn radio programma uit zijn bol gaat iedere zaterdagmorgen ;-0))
 
Het vervolg van deze "Video software voor live streaming" dus ;-)

Het is met webcam7pro mogelijk om een stream op te zetten, niet ideaal maar het kan.
Je moet het dan op een pc draaien die voldoende bandbreedte op het internet heeft.

Voor jouw wensen zou ik eerder voor www.ustream.tv of www.justin.tv kiezen, er zit dan ook een chat bij.
Bij Ustream is de chat uit te zetten, op Justin niet.
Met een embed code kun je het livebeeld op je eigen www pagina zetten.

succes
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan