Weer een probleem

bert50

Addicted Member
Lid sinds
16 aug 2002
Berichten
1.440
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ben ik weer alles lijkt fout te gaan en nu uitleggen wat er fout is of niet.
Ik beschik over een seca 3 kaart van C+ met daarop het Familie pakket en de Thema kanalen. Ik heb ook voor 2,50 Euro en tweede kaart aan geschaft. Die zit bij een oud collega in Luxenburg.
Afgelopen maandag 5-10 had ik MGM en Hallmark heb daar nog naar gekeken.
Op 6-10 waren die weg en ook de thema kanalen, daar na heb ik met C+ gebeld en die konden mij niet helpen ik was eerlijk met de naam Dreambox. Na heractievering van de kaart had ik nog steeds geen MGM of Thema kanalen.

Heb er voor gezorgd dat mijn Card Sharing uit stond bij deze testen.
Heb mij collega gebeld in Luxenburg en die had wel MGM en Hallmart, hiij kan hellaas de Thema kanalen niet aan, heeft alleen 19,2 LMB.

Ik snap er de ballen net van ik hoop dat een van jullie mij kan vertellen wat er fout is.
 
Welke versie van CCcam?
Wordt er een prio file gebruikt?

Heb je keyfiles op die box staan?
 
Ik heb CCCam 2.0.11.
Heb een prio file van November 2008. en Key files op de box staan.
 
Ik moet jou vertellen dat ik hier met hetzelfde probleem zit, op beide bovengenoemde zenders bij mij ook geen beeld, en ook heb ik sinds gisteren geen beeld meer op TV-oranje.

Toch wellicht iets aan de hand met een transponder oid dat de zenders vergaan zijn frequentie?
 
@Bert50, ik wilde nog wat gaan testen vanavond, maar ik vrees niet dat dit gaat lukken, want zojuist zie ik ons konijn en de cavia voorbijgeroeid komen op de schotel over het grasveld... :stupid:

Het hoost hier op dit moment, dus op dit moment nergens beeld...
 
bert50;204780 zei:
Ik heb CCCam 2.0.11.
Heb een prio file van November 2008. en Key files op de box staan.

Zorg ervoor dat er geen (oude) keys in je softcam staan voor c+nl want die kunnen nog wel dwars liggen zodat je kaart geen beeld geeft. Je kunt eens tijdelijk de softcam,key van je box verwijderen.

Hier wel beeld op de genoemde zenders. Transponder is dus in de lucht :)
 
Bij mijn weten staat er hier geen keyfile in de dream.

Toch eens even kijken wat dit is.
 
Je hebt managment key update nodig dus.......

CCcam versie gelijk of hoger dan 2.11

2.0.11 is ouder

Gebruik aub de laaste CCcam nl 2.12
 
Guardian;204802 zei:
Je hebt managment key update nodig dus.......

CCcam versie gelijk of hoger dan 2.11
Die gebruik(te) ik...



2.0.11 is ouder

Gebruik aub de laaste CCcam nl 2.12

2.12 eropgezet, en de zenders werken weer, en de doos zapt ook meteen weer sneller.

Thnks.
 
Vreemd bij werkt het nu ook weer, tenminsten als jullie met 2.12 bedoelen 2.1.2.

Maar het werkt weer een kniesoor die daar oplet.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan