weer een stomme vraag

N

nitwit

ik heb aan mijn mails gemerkt dat ik blijkbaar de eerst ben die de username nitwit 'geclaimd' heeft. Er zitten dan ook nogal wat nitwits zoals mij op dit board. Ik hoop dan ook dat ik door veel stomme vragen te stellen ooit eens mijn username vrij kan geven voor de volgende, op de dag dat ik geen nitwit meer ben.

Nu mijn stomme vraag:

wat doet een blokker precies. Ik heb er al een gevonden op het net (wie zoekt die vindt)

(@moderator: vrij onschuldig, niet?)

nitwit

 
Blokker.nl???? ;-)))

 
precies .hoef je niet te weten in nederland.

zo ,weer een stapje verder nitwit

 
Stomme en domme vragen bestaan niet in mijn ogen.

Nou... een blokker is een stukje hardware of software.

Als jij het hebt kunnen downen is het software.

Enwel om in een stukje hardware te zetten, die er in het verleden voor zorgde dat een bepaalde provider je illegaal geactiveerde kaart niet kon uitschakelen.

Je mag wettelijk zo'n ding dus niet gebruiken, en ik zou dat dus ook maar niet doen als ik jou was. En daarnaast heb je dat inderdaad niet nodig hier.:)

 
We zijn net weer begonnen...

74 postings in 2 dagen vind ik al heet wat, maar die knaap kan snel tikken.....wil je niet weten ;-)))

 
Geen idee, misschien vind het systeem dat ik niet zoveel postings mag doen in zo weinig dagen en laat ie het daarom staan. Als ie zometeen op 75 staat weten we het.

Kan ook zijn dat hij verdere reply's in een topic waar men al eens gepost of gereplyed heeft niet telt, ik zou het niet weten.:)

p.s. nu weten we het wel... staat nu op 75.:biggrin:

 
Zie het al, de teller loopt mee op al de postings die je heb gedaan. :)

 
Ja klopt, en dat overal waar mijn naam staat.

Grappig. Ik kan nu dus ook geen 77 ofzo meer schrijven want voordat ik het weet staat er 100 en klopt het aantal wat ik hier neerschrijf dus niet meer.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan