Weer te laat (thread closed)

Status
Niet open voor verdere reacties.
BT, goed en eerlijk antwoord, vooral vanwege wat je laat doorschemeren.....

Het voorbeeld van Lagos' settingslijst is inderdaad
??n van de meest duidelijke missers hier van de afgelopen tijd.
Daar hoeven we niet eens over te discussieren, daar klopte het modereren gewoon totaal niet, dat is iederen duidelijk, zelfs zonder m'n vrolijke verwijzing naar de Samsung-eend! :))

Maar er is meer, heel wat meer, en zoals gezegd, de kreet "als het je hier niet bevalt, etc, etc", vind ik persoonlijk een dooddoener. Een zwaktebod ook.
Immers, zolang en moderator z'n beslissingen met echte argumenten kan verdedigen, zal 'ie niet snel met postings deleten, slotjes en bans voor criticasters komen, toch?

Punt is gewoon dat bepaalde dingen niet verdedigbaar blijken, en dan heb je als board/moderator 2 keuzes;
of je geeft de blunders eerlijk toe, of je neemt een houding aan van "het is ons board en we doen wat we willen, of het nou klopt cq verdedigbaar is of niet".
Maar dan valt dat mooie beeld van die grote, warme duck-familie wel een beetje in duigen, nietwaar? :-((
 
Immers, zolang en moderator z'n beslissingen met echte argumenten kan verdedigen, zal 'ie niet snel met postings deleten, slotjes en bans voor criticasters komen, toch?
Nee, er zijn zat boards te vinden waar moderators niet eens publiekelijk in gaan op vragen omtrent beslissingen maar waar pertinent verwezen word naar email.
Dit is een van de 2 boards waar dit wel kan (satfun is het andere board). Je kunt ook postings deleten, slotjes en bans geven als je gezeur moe bent.
Daarmee wil ik niet zeggen dat je ongelijk hebt, maar ik zeg ook niet dat je gelijk hebt, ik geef alleen meer mogelijkheden aan waarom een moderator tot zo'n besluit zou kunnen komen.

Een dooddoener vind ik die uitspraak van elders kijken niet. Het is wel een beetje clich? maar het is wel waarheid.
Het zou anders liggen als men op andere boards wel beleidsveranderingen kreeg door publieke discussies aan te gaan, maar dat is niet zo en daar zijn die discussies nog niet eens toegestaan.

Persoonlijk, en de mensen die me kennen en het me al hebben zien doen, ben ik nooit te benauwd om excuses aan te bieden of toe te geven dat ik fout zit als dat zo is. Voor anderen kan ik niet spreken maar ik mag hopen dat alle moderators zo zijn.

Wat je in het schemer of tussen de regels door ziet is mijn persoonlijke mening, daar ga ik verder niet op in.:)
 
we stoppen dit soort discussies.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan