weerbericht

Janblues;205768 zei:
Vanavond doen we het samen.

Pas maar op op Janblues dat niet deze er aan te pas moet komen om je er weer af te tillen. :sex: :biggrin:

Maar morgen als we weer bij het baasje klaar zijn mogen we op het warmst van de dag weer naar huis.

In de herfst en winter als ik dan elke morgen uit m'n bed stap en de verwarming nog niet op 21 staat is het toch maar WEER elke keer KOUD hoor! Brrr!

Oant Moan!

tis natweer....

Wat denk je verlies ik een wieldop van de auto heb ik weer....

Als het WEER net zo is als gister, dan blijf ik lekker binnen in de burcht! Met Reylene[/b] :sex:

Big-Henk;205788 zei:

Heb ik WEER! Heb ik de link er niet goed staan van onze nieuwe aanwinst in de Burcht! :biggrin:
Dus bij deze. Maar snel WEER naar binnen in de burcht met: Reylene :sex:

Ja en niet alleen dat, volgens mij ben je zo beduusd van Raylene dat je fout op fout maakt.. :stupid: :biggrin:

freggel1;205791 zei:
Ja en niet alleen dat, volgens mij ben je zo beduusd van Raylene dat je fout op fout maakt.. :stupid: :biggrin:

Ja dat was WEER even genieten freggel1. Dan maken die foutjes (een a of een e) ook niet meer uit.

Vanavond heb ik geen wacht dienst en is Pikkie WEER aan de beurt en dat doet hij met plezier. :biggrin:

Oei het is weer bijna middernacht ik ga als de wiede weerga naar boven, kijken of het vrouwtje .......

the matrix;205798 zei:
Oei het is weer bijna middernacht ik ga als de wiede weerga naar boven, kijken of het vrouwtje .......

WEER ligt te slapen!!!!

:biggrin::biggrin::biggrin:

the matrix;205798 zei:
WEER met de buurman in bed ligt.. :biggrin:

Als je de dan de volgende keer komt met een bos bloemen.

Janblues;205817 zei:
Als je de dan de volgende keer komt met een bos bloemen.

Al weer.

:biggrin:

Krijg nou het heen en weer, heeft deze maand weer een week teveel, salaris is al verdampt.
en wat die bloemen betreft, laatst kwam ik spontaan met een grote bos bloemen thuis, zegt ze , ow dan moet ik zeker weer met de benen wijd.

Daarop vroeg ik: "Hebben we dan weer geen vaasje??"

Het is weer bijna weekend weer....

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan