weerbericht

Was vandaag met die klote lichtje in tuin in de weer, het was weer erg koud weer...

Weer thuis weer.Weer werkt alles weer.
En buiten weer sneeuw.
Prachtig hier weer.

weer was het pink koud....

Het wordt weer koud hier.

Big-Henk;206532 zei:
En WEER gaat het sneeuwen hier. Brrr!

Tot wel 60 cm hoog.
WEER geen trein weer.

Ik zeg niks over het weer, maar het gaat echt koud weer worden, alweer... as woensdag -13!!!

Komt de hel van '63 terug?

freggel1;206590 zei:
Ik zeg niks over het weer, maar het gaat echt koud weer worden, alweer... as woensdag -13!!!

Maar als je dat mee wil maken moet je toch echt naar het noorden komen.
Daar gebeurd het.

freggel1;206590 zei:

Laat maar komen, ik heb de Unox replica muts van Reinier Paping al in huis, dus krijg geen koude oren van dat koude WEER :santa:

Al WEER een nieuw jaar. iedereen weer een fijn jaar gewenst.

En ook in het nieuwe jaar zien we de zon weer...

Was het maar WEER zo ver dat we met onze Keira uit de burcht naar het strand kunnen. :sex: :biggrin:

zag vandaag de ganzen weer vliegen in dit beesten weer.....

Was hij weer kapot dan?

Niet weer , nog steeds... Ik heb nu een nieuwe tuner (origenele) erin gezet en nu doet ie het dus weer.

De oude tuner gaat ik repareren (C1 vervangen door een goeie exemplaar) en dan blijft die tuner in de doos wachten op dingen die weer gaan komen.
Volgens deskundigen is C1 van en clone tuner rot , Als je op marktplaats naar tuner dm800 zoekt dan vind je een fotootje met een aangepaste tuner C1 verwijdert en een dikke elco ergens op een plekje zodat ie in de DM 800 past.

Volgens de berichten wordt het weer zacht weer...

the matrix;207701 zei:
De oude tuner gaat ik repareren (C1 vervangen door een goeie exemplaar) en dan blijft die tuner in de doos wachten op dingen die weer gaan komen.
Volgens deskundigen is C1 van en clone tuner rot , Als je op marktplaats naar tuner dm800 zoekt dan vind je een fotootje met een aangepaste tuner C1 verwijdert en een dikke elco ergens op een plekje zodat ie in de DM 800 past.

Da's weer in Apeldoorn, GE

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan