Weg wijs in seca

A

apro

Tot nu toe gebruikt ik mr voor tvcabo, ik hen een aston 1.03 en een goldcard, zou iemand mij hier de weg kunnen wijzen om C+ te kunnen kijken , ik heb ook cas2 en TE20x programmer.
 
dat zouden we allemaal wel willen weten, helaas is seca2 heel wat beter beveiligd als seca1 was. de tijd van even een goldkaartje proggen is voorbij.het enige wat nog rest is het delen van een abbo. dat heet sharen, en daar is genoeg over te lezen.

gr blokker
 
De Aston 1.03 kun je trouwens verkopen of wegkiepen of ombouwen naar Conax (of was het nu cryptoworks?).
Per februari gaat de beveiliging van C+ namelijk weer aan. Deze extra beveiliging was kort uitgeschakeled omdat zeer veel klanten problemen bleken te hebben met hun kaart en de Aston 1.03.

Na overleg met de fabrikant Aston door Canal+ bleek hier niets aan te doen, deze module is niet upgradebaar en de fabrikant geeft er ook geen support meer op.
Canal+ heeft aangegeven in februari de beveiliging weer te activeren en op dat moment zullen de kaarten in de Aston 1.03 er dus weer mee stoppen.
 
Om jezelf wat meer wegwijs te maken in Seca2 moet je maar eens op zoek gaan naar de "Seca2 FAQ"

Wellicht dat je dan iets meer het hoe en waarom begrijpt. ;)
 
Tsja, er moet wel wat mogelijk zijn met Seca2. Ik heb toen die Griekse white card hier ongeveer 3 maanden werkend gehad. Een hoop geld voor een beetje lol, maar het kon wel.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan