Wel beeld met DSR2211 niet met openbox

Sjef

Jr. Member
Lid sinds
25 apr 2012
Berichten
79
Waarderingsscore
0
Punten
6
Leeftijd
46
Mijn dochtertje kijkt graag duck tv , nu kan ik deze wel ontvangen met de Philips ontvanger maar niet met de openbox. Ik vervang alleen de philips door de openbox. Iemand een idee waar het aan kan liggen ????

 
Welkom op het forum.

De vraag is me niet duidelijk heb je wel signaal op de zender maar krijg je geen beeld of heb je hem niet in de zenderlijst staan?

De zender zit op Astra3 11895 V 27500 5/6.

Krijg je wel de rest van de zenders op Astra3 of ontvang je alleen Astra1 zenders dan is het een kwestie van de disq 1.0 instellen Astra1 op disq 1.0 op 1 of A en dan Astra3 op disq 1.0 op 2 of B en daarna scannen dan zou hij in de lijst komen.

 
Ik heb de zender in de lijst staan. Ik ontvang ook de regionale zenders. Heb alleen de philips omgeruild voor de openbox ( verder niets aan de opstelling veranderd ). Maar geen beeld van deze zender.

 
Ja ik snap het nu maar dan ben ik bang dat het de firmware van de ontvanger is.

Bijna iedereen met een Openbox heeft er last van er zijn dacht ik wel een paar firmware's die het wel doen bij de meeste zenders van CanalDigitaal en TVV.

Zelf haalde ik software van een Engels forum sataid en dan testen.

Heb zelf ook een Openbox gehad maar had het snel bekeken en dat ding verkocht.

 
Ik heb het opgelost. De zender gewist, alleen ff die transponder laten scannen waar duck tv zit en voila beeld. Denk dat ie nog met oude frequentie in de zenderlijst stond. Voor de rest ben ik erg te spreken over deze ontvanger. Stuk goedkoper als een db. In ieder geval bedankt voor je respons.

 
Ah da's eigenlijk de oplossing die Aart44 in post #2 min of meer al aangaf. Opnieuw scannen. Dat kan ook met 1 frequentie.

Fijn te horen dat het gelukt is.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan