welk progama voor knippen dvd

K

kronovic

ik ben op zoek naar een pragama voor het eruit knippen van stukken uit dvd format wie kan mij helpen

Wat bedoel je met er iets uitknippen.

Bedoel je je hebt een DVD9 en wil die op een DVD5 zetten. Daar zijn programmas als DVD Rippers voor.

Maar ik denk dat je hier duidelijk over moet zijn.

Als je bepaalde gedeelte uit een DVD weer op iets anders wilt zetten, dat kan ook. Maar dan zou je toch eerst de DVD inhoud op je Harddisk moeten hebben en die gaan bewerken. Daar heb je ook programmas voor.

Zoek onder Google eens naar DVD rippers of zo.

Groetjes Bert

het is mpeg en zet hem om naar dvd ik wil de reclame eruit knippen zodat het goed loop op dvd

Ja, zoiets zoek ik ook nog altijd!!!
Op een standaard DVD op standaard DVD formaat staan de files in de VIDEO_TS map.
Die moeten moeten dan ook kloppen (bij mekaar horen) anders krijg je bij bv nero een foutmelding.
Een programma om die te bewerken heb ik nog niet gevonden.
Er zijn wel genoeg andere bewerkings/converteer programma's om de boel op een standaard DVD formaat te krijgen, maar dat is iets anders.
Voorbeelden zijn DVD Shrink, dvdSanta, Allok converter, Winavi converter e.d.
Maar deze doen allemaal iets anders.
Grtz.

Okay nu hebben jullie mij verteld wat jullie willen en dan kan ik ook ahntwoord geven.

http://dreambox.sjerom.com/

Dit is een link waar heelveel info staat hoe je bepaalde zaken kunt.
Dus niet alleen hoe je je dream instald maar ook wat je moet doen om de TS files naar je computer haald en die op een DVD krijgt.

Ga op deze site zoeken op DVD branden en alles zal uit gelegt worden, veel beter als ik dat kan.

Groetjes en succes, Bert

Thanks bert!
Had het al eens eerder gevraagd maar toen dook blijkbaar iedereen weg.
Anyway, we zullen eens gaan vlooien.
Grtz.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan