welke adsl zal ik nemen en hoe sluit ik het aan??

H

HuGoBoSs

Mensen ik heb nu chello die van 49? ik wil nu een stapje lager en adsl welke kan ik dan het beste nemen?

Speedlinq All-in 512 ? 512/256 25?

Wanadoo adsl Direct 256/256 kbits 15? 6maanden daarna 23?

En hoe sluit je adsl aan kan ik dat ook?

Alvast bedankt mensen voor jullie informatie :)

Komma ook ff weghalen, en dat lettertje invullen moet niet een te moeilijk raadsel zijn :)

ik zit bij z***et daar is 1024 toch nogal wat cheeper

gr metropar

ik neem wanad** denk ik zonder data limiet enzo schijnt tog de beste te zijn :)

Wanadoo de beste? Kuch kuch... Nou de slechtste ook niet maar vraag me wel af waar je die info vandaan hebt, toch niet van de providertest van de consumenten bond he? Want die deugt voor geen meter.
Ze zijn trouwens wel goed hoor, daar gaat het niet om.

Je moet een beetje kijken naar wat je precies wilt en wat je wilt betalen ervoor.
Wil je goede newsservers erbij hebben, dan zul je het toch bij providers als Demon en Publishnet of xs4all moeten gaan proberen.

Originally posted by Black Tiger
...maar vraag me wel af waar je die info vandaan hebt, toch niet van de providertest van de consumenten bond he? Want die deugt voor geen meter...

..Wil je goede newsservers erbij hebben, dan zul je het toch bij providers als Demon en Publishnet of xs4all moeten gaan proberen...

En toch noem je de 2 providers die het beste uit de test kwamen ;)

(Demon & Xs4all)

Ja, en de anderen vergeten ze maar voor het gemak.:)
Eigenlijk doe ik hier ook geen geheel correcte uitspraak, ik weet niet in hoeverre de meetgegevens van hun kloppen.
Ik vind hem alleen van geen meter deugen omdat een groot deel providers gewoonweg niet getest is geworden.

Wannadoo? Bestaat toch niet meer? Het is nu toch Wannadon't?

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan