welke bootloader voor nokia 9500?

A

apkay

welke bootloader kan ik gebruiken voor de nokia 9500

als ik hem aanzet zie ik 3.1 ? verschijnen in display.

ik wil dit proberen,omdat ik geen signaal ontvang

lnb spanning is wel ok 13/18v?

krijg maar 2 streepjes in display

en bij antenne instellingen,totaal geen balk in signaalmeter?

of is hier iets defect.

apkay.

 
Bootloader 3.1 bij een 9500? Strange, ik heb zoiets wel eens gezien bij een 9600, maar nog niet bij een 9500. Ik zou gewoon de standaard 2.00Uns er eens in duwen die in de 9500 bij de Overflow software hoort.

 
Inderdaad de 2.00UNS gebruiken al heb ik wel een 2.10UNS gezien maar kon nergens iets vinden waar de verschillen in stonden dus gebruik ik de 2.0 nog.

 
Ik heb die 2.10uns hier, die heeft ooit ook eens overal online gestaan maar scheen niet overal even perfekt te werken.

Verder konden er problemen ontstaan als er ooit eens 2.10 in gezet was, dat men niet terug kon naar 2.00 dus die 2.10 er weer in moest zetten als er iets mis ging.

Aangezien weinigen die 2.10 had maar vrijwel iedereen die 2.00 is men bij de 2.00 gebleven. Voor zover mij bekend zijn er geen verbeteringen en/of fixes in de 2.10 t.o.v. de 2.00, eigenlijk ben ik best nieuwsgierig waar nu precies het verschil zit tussen die twee versies.

 
ok heb de loader en serialexe

werkt dit zonder bdm?

en die jumper 06 is dat hierbij nodig

als ik het nu probeer met een 0 modem kabel

zonder jumper en zonder bdm

krijg ik een error 55 in beeld.

apkay.

 
Om de bootloader B200Uns te laden moet gebruikt gemaakt worden van een BDM interface. Tevens moet op het moederbord de 2 pinnetjes (XP06) worden kortgesloten om de schrijfbeveiliging op te heffen. Een goed programma hiervoor is bd32win.exe(BDP115). De software kan na het laden van de bootloader wel gewoon via de RS232-poort worden gedaan met een nul-modem kabel.

Groetjes, Benito1

 
bedankt

dan ga ik eerst naar ff een bdm maken.

en die soft downloaden.

apkay.

 
Originally posted by Black Tiger Ik heb die 2.10uns hier, die heeft ooit ook eens overal online gestaan maar scheen niet overal even perfekt te werken.


Verder konden er problemen ontstaan als er ooit eens 2.10 in gezet was, dat men niet terug kon naar 2.00 dus die 2.10 er weer in moest zetten als er iets mis ging.



Aangezien weinigen die 2.10 had maar vrijwel iedereen die 2.00 is men bij de 2.00 gebleven. Voor zover mij bekend zijn er geen verbeteringen en/of fixes in de 2.10 t.o.v. de 2.00, eigenlijk ben ik best nieuwsgierig waar nu precies het verschil zit tussen die twee versies.


Es gibt 9600'er die benötigen den B2.10UnS, weil sie andere Flashbausteine drin haben.

Der B2.10UnS ist letztendlich identisch mit dem B2.00UnS, aber der kommt mit mehr Flashbausteinen zurecht, deswegen würde ich den B2.10UnS empfehlen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan