Welke Dreambox

P

pepeb70

Ik ben van plan om een dreambox te kopen maar ik weet niet welke het beste is en wat ik er bij moet kopen om bepaalde zenders te kunnen ontvangen
Iemand een advies ..... b.v.d............. Pepe

Originally posted by pepeb70
Ik ben van plan om een dreambox te kopen maar ik weet niet welke het beste is en wat ik er bij moet kopen om bepaalde zenders te kunnen ontvangen
Iemand een advies ..... b.v.d............. Pepe

Die vraag stelde ik mijzelf en anderen vorige week.
Mijn conclusie: ik heb me maar een 7000s besteld.
Als het goed is komt ie vandaag binnen.

Derk

Ik heb een 7000 en heb me dezelfde vraag gesteld. Afhankelijk van het budget zou mijn keuze dan een 7020 zijn, da's toch weer een nieuwere type, voeding apart erin gebouwd en meer flashgeheugen.

Heb dus een keuze gemaakt en besteld bij de banner hier links boven het wordt de 7020 si
iedereen bedankt voor zijn reactie .... ik ga mij nu verdiepen in het instalatie en andere mogelijkhede en welke software en instalatie software ik nodig heb
advies is altijd welkom Vr. Gr. Pepe

Originally posted by pepeb70
ik ga mij nu verdiepen in het instalatie en andere mogelijkhede en welke software en instalatie software ik nodig heb
advies is altijd welkom Vr. Gr. Pepe

http://www.dm7020.de/

Daar staat alles beschreven.

Pepe, een paar vrienden van me hebben de 7020, daar hebben ze een Hydra versie voor de 7020 in gezet en deze draait al maanden als een treintje.:)
Maar er zijn vast nog wel meer mogelijkheden.
Zorgen hoef je je in elk geval niet te maken zoals je ziet.

Originally posted by Kerstkonijn
De 7025 lijkt mij nog leuker dan de 7020.

Als we zo door gaan kunnen we beter wachten totaan het voorjaar.
Dan komt vermoedelijk de 8000 uit.

Derk

Dat weet je met dream maar nooit ...

?f iets ook ?cht gaat komen, ook al zijn er mooie folders van.

Bovendien is nog maar de vraag hoe de financiele problemen worden opgelost

?n misschien nog belangrijker : waar de nieuwe IBM spullen vandaan gaan komen, want die krijgen ze momenteel niet meer.

Als je nog een goedkope 7000 te pakken kan krijgen is dat mooi, anders voor een paar tientjes meer de 7020.

Wat er dan ook gebeurt : heb je altijd nog een CI slot vrij.

De 500 is zeer zeker leuk als 2e of 3e ontvanger thuis.

Ik weet wat ik nodig heb voor software te uploaden voor mijn Humax
Maar wat heb ik nodig om b.v.b een zenderlijst te uploaden in de 7020 of te bewerken
En wat heb ik nodig om b.v.b nieuwe software in de 7020 te zetten
Ik ken mijn humie van binnen en van buiten ....maar zit in een 7020 b.v.b ook een bin file zo ja welk progamma heb ik daar voor nodig ......
Tuurlijk weet ik dat er verschillende mogelijkheden zijn maar ik wil graag leren
Met de kennis wat ik nu heb van mijn humie ... is natuurlijk dat niet te vergelijken met dat van de 7020 ....maar AL DOENDE LEERT MEN

B.v.D voor jullie reactie PEPE

Er zijn verschillende programma's voor zenderlijst te uploaden, nieuwe image te uploaden. Er zijn ook verschillende websites waar je allerlei software kunt downloaden. Sjerom is er b.v. ??n, maar hier staat ook de nodige software. Let er wel op dat je de juiste software pakt voor het type dreambox dat je hebt.

Binnenkort komt versie 6.0 van flashwizard uit, dan kun je images uploaden naar je flash maar ook naar usb of harddisk. Het mooie van die versie is dat die geschikt is voor de 7020 maar ook voor de 7000, althans dat is zo ver wij nu weten.

@Pepe,
Lukt het al een beetje, wat zijn je ervaringen totnutoe?

Ik zit nl met dezelfde vragen. Ook ik ben een fervente Humax gebruiker en heb er ook 1 besteld "links boven".

Originally posted by zeeteefje
@Pepe,
Lukt het al een beetje, wat zijn je ervaringen totnutoe?

Ik zit nl met dezelfde vragen. Ook ik ben een fervente Humax gebruiker en heb er ook 1 besteld "links boven".

Ik heb nu een week de dream7000s hier en heb de davinci er opgezet ,met hulp,en het draait hier als een tierelier.
Fijn hoor zo?n dreambox :)

Derk

P.s. ik heb niet voor het geld gekozen ,wat berteft de 7000 en de 7020 ,dat was een overwogen keuze.
Maar das voor iedereen verschillend.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan