Welke DVB-s kaart ?

E

eppo2001

Originally posted by twilight
Kijk eens even op de site van Multid*c.

Daar staat een proggie die s2 aan kan, fer*** 1.40

Gr Fred.

Kan iemand mij vertellen welke DVB kaart ik hier het beste voor kan kiezen.

Zou er ook graag mee willen internetten & loggen maar ik zie zulke prijs verschillen. Bijv de TechniSat SkyStar2 van ?59 tot bijv Hauppauge WinTV-DVB-s voor ?255.

Wie zou mij dus een advies willen geven.

Bijvoorbaat dank,

Eppo2001
 
De SkyStar 2 TV doet het prima met
ProgDVB. Met een moderne PC is die
hardware decoding niet zo nodig. En
decrypten blijft toch software :).
Geen ervaring met internet via de kaart,
maar het meldt zich als netwerk kaart.
 
Hoe snel is je PC en wil je ook opnemen terwijl je andere zaken op je PC doet?
 
Originally posted by Bigfoot1972
Hoe snel is je PC en wil je ook opnemen terwijl je andere zaken op je PC doet?

Mijn pc is een Pentium 4 1,9Ghz 256Ram

Kan ik met het programma ProgDVB ook orginele kaarten gebruiken met een interface of zoiets zodat ik met bijv een orginele seca2 kaart kan kijken naar de nederlandse kanalen.

En zijn er ook mogelijkheden of programma's om kaarten te emuleren voor de skystar2? Ik heb namelijk gelezen dat dat allemaal wel kan met MultiDec. maar de skystar2 is daar niet compatible mee.

Dank voor je info,

Gegroet,

Eppo2001
 
ben alweer ruim 4 jaar DIK tevreden met m,n technotrend,laat haupauge maar links liggen is helemaal nix.


grtz
 
Skystar 2 werkt prima met Prog DVB, en met een snelle PC heb je geen hardwarematige decoder op de kaart nodig.
 
ik gebruik MyTheatre, deze software is super en je kunt de plugin Poor man's cam gebruiken, tesamen met die software en een Phoenix programmer (b.v vp 20) kun je ook je seca2 kaart gebruiken, alhoewel dit niet nodig is omdat je weer met de juiste softcam files beeld kan krijgen met irdeto o.a
ik gebruik ook de skystar2, moet zeggen voor die 60 euro......

ohja seca2 kun je vergeten zonder kaart.
 
Thanx voor de vele reply's,

Ik denk dat er vanaf morgen dus een skystar 2 in me comp te vinden is.

Hopelijk zijn er dan nog steeds veel mensen bereid om me te advieseren. Als ik problemen/vragen heb.

Dank,

Eppo2001
 
Ik heb nu een Skystar 2 in me comp en heb een aantal progjes geprobeeert en kreeg met My Theatre(v2.76.Full) het meest te pakken.

Ook premiere werkt. Maar ik krijg de Premiere Direkt 1a-1c 2a-2c etc. kanalen niet in me channel lijst gevonden??

Weet iemand of ik misschien de kanalen op een verkeerde manier laat zoeken? Alle hulp is welkom.

Dank,

Eppo2001
 
moi

alsje de zenders zoekt met het progje dan staat er 12030-1,2,3 enz.
 
zijn de eerste 10 channels van je Astra lijst (staan nl geen premiere maar een nummer.
grts Me
 
Originally posted by eppo2001
Ik heb nu een Skystar 2 in me comp en heb een aantal progjes geprobeeert en kreeg met My Theatre(v2.76.Full) het meest te pakken.

Ook premiere werkt. Maar ik krijg de Premiere Direkt 1a-1c 2a-2c etc. kanalen niet in me channel lijst gevonden??

Weet iemand of ik misschien de kanalen op een verkeerde manier laat zoeken? Alle hulp is welkom.

Dank,

Eppo2001

Je krijgt ze heel raar binnen - als je tenminste zelf de transponder erin zet in mijn geval. Met Hex aanduiding. Ik weet ook nog steeds niet wat 1, 2 enz is, vind 't wel prima zo
 
Originally posted by Bigfoot1972
Skystar 2 werkt prima met Prog DVB, en met een snelle PC heb je geen hardwarematige decoder op de kaart nodig.

Ik ben juist daarvoor op MyTheatre overgestapt - legt minder beslag op je processor, kun je in afwachting van bijvoorbeeld een sat scan nog iets anders op je PC doen!
 
Originally posted by Richard7
Je krijgt ze heel raar binnen - als je tenminste zelf de transponder erin zet in mijn geval. Met Hex aanduiding. Ik weet ook nog steeds niet wat 1, 2 enz is, vind 't wel prima zo

Ik heb nogmaals gezocht. maar kan ze echt niet vinden?? Heb ik soms geen goeie keys? En hoe zet ik zelf de transponder erin?

Verder heel erg tevreden over de aanschaf van de ss2

MVG,

Eppo2001
 
Originally posted by eppo2001
Ik heb nogmaals gezocht. maar kan ze echt niet vinden?? Heb ik soms geen goeie keys? En hoe zet ik zelf de transponder erin?

Met MyTheatre klik je ergens op het beeld met je rechtermuisknop, dan naar 'LNB/Diseq settings scan' en dan kun je aan de rechterkant transponders naar hartelust toevoegen. Die van Premiere zit er al bij als je Astra laat afspeuren, Premiere Direct even zelf toevoegen en scannen. Is geloof ik 12032000 horizontaal

Richard
 
Originally posted by Richard7
Met MyTheatre klik je ergens op het beeld met je rechtermuisknop, dan naar 'LNB/Diseq settings scan' en dan kun je aan de rechterkant transponders naar hartelust toevoegen. Die van Premiere zit er al bij als je Astra laat afspeuren, Premiere Direct even zelf toevoegen en scannen. Is geloof ik 12032000 horizontaal

Richard

Ik heb nogmaals alles opnieuw geinstalleerd en alles opnieuw laten zoeken. Heb ze nu eindelijk gevonden en inderdaad het eerste rijtje zenders. Het probleem dat ik ze niet kon vinden was dat ik op video weergave stond en de premiere's vielen niet onder video(V) of radio(R) kanalen.

Vandaar dat ik ze dus niet te zien kreeg. Maar het probleem is nu dus verholpen.

Thanx voor de hulp

groetjes,

Eppo2001
 
moi

kijk dat is nu de hobby ,,blijven zoeken tot je het antwoord hebt.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan