Welke film kijken we vanavond? En wat vonden we er van?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.203
Waarderingsscore
587
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Pfoeh lekker in de bank ploffen en vanavond kijken naar [ame=http://www.imdb.com/title/tt0449088/]Pirates of the Caribbean: At World's End (2007) - IMDb@@AMEPARAM@@http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMjIyNjkxNzEyMl5BMl5BanBnXkFtZTYwMjc3MDE3._V1._SX95_SY140_.jpg@@AMEPARAM@@BMjIyNjkxNzEyMl5BMl5BanBnXkFtZTYwMjc3MDE3@@AMEPARAM@@SX95@@AMEPARAM@@SY140[/ame].

Waar kijken jullie naar?
 
Nou ik ga eerst uiteraard naar de Formule 1 kijken maar als het meezit en die gasten de film nog effe snel oploaden wil ik nog effe naar Harry Potter and the Phoenix kijken :)
 
Heb jij deze al in de goede versie, of is het nog steeds de "cam" ?

Want de cam/screener hebben we al gekeken, en ik moet zeggen dat wat Harry potter betreft dit 1 van de minste uit de serie is.
 
Nee dit is de retail DVD versie dus perfecte kwaliteit,, maar helaas staat ze bij beide posters nog steeds op aangekondigd.
 
het is toch iets anders geworden, er was eerlijk gezegd een mooi op premiere bezig.


Afijn maar zo komen we wel aan de tips voor leuke films, dus kom mensen, post wat je kijkt of wil kijken. ;)
 
Lijkt me wel een leuke, alleen de goede kwaliteit is er denk ik nog niet...

The Golden Compass
 
nou ja net als elk jaar weer kijken wij naar home alone 1 en 2
en morgen santa clause 1,2 en 3

Groetjes vanuit Duitsland en fijne feestdagen
 
Heb gisterenavond deze bekeken en vond het wel een leuke film,, en van zeer goede kwaliteit ook :)

I Am Legend
 
Ik denk dat ik vanavond "Fisting EXtreme " da downloaden en hierna ga kijken

Waar zou die over gaan?? My English is not so well maar dat komt ng wel
 
Die film staat al een tijdje bij mijn verzameling, is een goeie!
 
we hebben allemaal satelliet als hobby, dat er maar zo weinig mensen films kijken. :biggrin:

Maar even ter info:

Hier kijken we vanavond naar Beowulf

En komende zaterdagavond naar Halloween 2007
 
I am legend, heb jij die al in goede kwaliteit, want volgens mij zie ik hier alleen scr's?

Of zoek ik ff verkeerd?

Afijn nu is het tijd voor de film. :bier:
 
Tja die valt mij al vies tegen, op naar de tweede, want ik had even niet gezien, ondanks dat het mooi gemaakt is, dat het een animatiefilm is.

Laat ik daar nou net geen liefhebber van zijn.
 
Ga straks trouwens even naar deze film kijken:

Rendition (2007) *NTSC*

Vanaf 6 maart in de bioscoop!

Als haar van terrorisme verdachte echtgenoot tijdens een vlucht van Zuid-Afrika naar Washington verdwijnt, besluit Isabella (Reese Witherspoon) ook naar Amerika te vertrekken om de zaak daar verder uit te zoeken. In dezelfde tijd is CIA agent Douglas Freeman (Jake Gyllenhaal) getuige van een nogal onorthodox verhoor, dat de nodige vragen bij hem naar boven brengt.

http://www.moviemeter.nl/film/43707
 
Die gaan we morgen dan even binnenhalen, want die 2 die ik vanavond aanhaalde vielen beiden, in mijn ogen, vies tegen...

Maarja ze zijn niet alemaal even goed. :biggrin:
 
Ik neem aan dat je toch wel FTV programa gebruikt,, ik heb een aantal posters taq aangemaakt waarvan ik weet dat die altijd goede kwaliteit posten,, R5 of promo DVD zijn altijd perfecte kwaliteit :)
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan