Welke firmware heeft nog wel keysdownload

Als je iets gedownload hebt en je gaat dan optie 2 Nablio packeges install panel.
Daar zie je het beestand wat je heb gedownload selecteer deze en druk op OK. Nu kan je de addon installeren door op JA te drukken.

Suc6,

;)
Nr.10

Oh ja, bij mij ging het fout omdat ik verwees naar een file die niet op mijn box stond,:stupid: ff verandert naar HDD en alles ok.

Ik weet niet wat jullie aan het doen zijn, maar als je zoekt op de manier die ik aangaf en dan de tweede site nemen, dan krijg je een zipfile.
Deze zipfile pak je uit op je pc. Dan heb je een .so, een .png en een .cfg bestand dacht ik.
Neem je favoriete ftp client en pleur die files in /var/tuxbox/plugins

Neem nu je gele knop onder Dream News en hupsakee, ga je gang. Lukt het dan nog niet? Zet er dan een echt image in.:biggrin:

Luca als jij een .tgz hebt zou je het via de blauw knop, dan addons, manual install en dan installeren moeten doen maar als dat niet werkt, gebruik dan mijn methode die werkt wel.

1 Nadeel: Ik heb gekeken, laatste mgcamdkeys van 5-10-2006 en er werkt 0 premiere en 0 sexview mee op mgcamd.
Wat wel weer gebeurd is dat vanwege de vele aes keys zenders beginnen te verspringen omdat er teveel keys in de softcam.key staan.

Dus vooralsnog ben ik ook nog niet zo overtuigt van deze tool.:)

Ah... niet gezien dat er al meer reply's waren, strange... naja, in elk geval wil ie hier nog steeds niet met mgcamd.

via FTP de files erin prakken werkt beter en je bent sneller up to date, je hebt wel een pc nodig.

De download via nabilo is altijd wat verouderd

Groet Roberto

het werkt helaas niet in mijn db 500 S.
Krijg HTML-errors. "Niet de goede browser geinstalleerd."
Wat nu? Welke intenet-browser heb ik nodig?

Groet,

petty

@ petty

Black Tiger;167340 zei:
Ik weet niet wat jullie aan het doen zijn, maar als je zoekt op de manier die ik aangaf en dan de tweede site nemen, dan krijg je een zipfile.
Deze zipfile pak je uit op je pc. Dan heb je een .so, een .png en een .cfg bestand dacht ik.
Neem je favoriete ftp client en pleur die files in /var/tuxbox/plugins

Neem nu je gele knop onder Dream News en hupsakee, ga je gang. Lukt het dan nog niet? Zet er dan een echt image in. :biggrin:

Heb je bovenstaande uitgevoerd ?

Ok er is een update uitgebracht ( te vinden op Satlords )

Nabilo Dream Plugin 0.9
Dear Nabilo ppl, some users reported issues with the Nabilo Dream Plugin on Dreambox 500, 56x0 and on the DBs that have the /var dir mounted on Usb. The reported issue is that after download the packages are not installed.

This version FIX these issues. It have been succesfully tested on all the Dreambox series with Enigma 1.

This plugin is for Enigma 1.
The installation is simply: upload all the 4 files to the folder: /var/tuxbox/plugins

The 0.9 features are the same of 0.8. This version is bug fixed and more stable:

Oh da's mooi. Ik heb de 0.7 nog altijd, gebruik hem echter niet meer omdat hij dan m'n softcam.key vol zet met keys voor Multivision en dan begint de Dream bij het zappen zenders over te slaan.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan