welke GSM is momenteel het eenvoudigst te unlocken?

N

nitwit

ik heb wat problemen met de ontvangst met KPN. Ik zou een pay en go van Libertel willen aanschaffen om te proberen, en als die beter ontvangt kan ik hem houden, anders wil ik die telefoon gebruiken voor m'n KPN abbo. Dan moet ie wel makkelijk te unlocken zijn natuurlijk. Wie weet raad?

tx

nitwit

 
Er zijn geruchten dat bij bepaalde versies van de nokia 3310

je alleen maar met nokaitool op OPEN ALL hoeft te drukken.

Welke versies dat zijn weet ik niet maar in iedergeval heb je toch een datakabel nodig.

Ik denk toch dat een nokia 3210 makkelijk is deze hoeft je alleen maar te openen en 2 contacten door te lussen.

en dan op OPEN ALL te drukken.

Een handleiding hoe je unlockt vind je op verscheidene GSM site's!!!

kijk b.v. eens op mobile.box.sk of http://www.gsmtricks.com

Laterzzz,

Flup jr

 
Flup je verhaal klopt niet helemaal, dit grapje gaat namelijk niet meer op bij de nieuwere software versies van de 3210.

Daarbij moet je dus flashen net als bij de 3310.

Oude softwareversies ik meen van 4.12 en ouder kun je gewoon met newnokiatool034.exe unlocken.

Het is in elk geval wel zo dat de nokia's over het algemeen het makkelijkst te unlocken zijn.

 
Bedankt BT,

voor de inlichtingen,

sloop ik tenminste niet meer zo veel GSM's

:)

Laterzzzz,

Flup jr

 
Ja Graag gedaan.

Maar als je nog eens inlogt, gebruik dan je eigen account en niet dat van pap!:)

 
ja, sorry ik vond het eigenlijk wel raar,

ik logde in als flup jr (dat stond ook linksboven op het board.

en als ik reply dan staat er flup!!

waar ligt dat aan?

Laterzzz,

Flup jr

 
Gebruik NOOIT Nokia tool voor een 3310 om te unlocken dan heb je weer in het ergste geval een sloop toestel erbij.

Versie 3.24 tot 4.45 alleen te unlocken door te flashen en altijd kijken of het niet een Telfort toestel is want die heeft weer een andere flashfile en start adres.

Druk dus nooit op Open all in Nokia Tool

Remco

 
@Flup Jr. als je daar vragen over hebt moet je me dat even per email schrijven.

Ik verpruts wel even iets aan de accounts dan komt dat wel in orde.

Als je nu in het vervolg even oplet als je inlogt, bovenin komt dan je inlognaam te staan of onder in de balk van de online mensen.

Als je daar weer Flup ziet staan i.p.v. Flup JR. dan log je gewoon uit en probeer je opnieuw.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan