Welke humax?

M

marc28

Hello ik heb een vraagje....

Ik heb een philips 5618...en geen t x,xx enz.

Met een humax gaat dat wel...????

En met welk type? ik kan aan een nieuwe komen voor net 1000,- maar die is volgens mij " kaal " ....wat moet daar verder mee gebeuren.....?????? zodat ik ook weer de t. kan kijken.....????

Alvast bedankt.........

greetings Marc.......

 
Allereerst heb je een seca CI module erbij nodig.

Daarnaast een abonnement op Txx.

Alternatief kijken kan ook maar dan heb je bijv een funcard of goldwafer nodig doch het dit is illegaal.

 
Oke bedankt......dus een humax 5400 met een seca ci erin....

Greetings Marc......

 
Of een 5300....

Irdeto en seca-cams zijn makkelijker te krijgen dan de viaccess. En je hebt ook geen last van de "patch".

 
Als je pw wil kijken zul je toch een 5400 moeten nemen. Een andere is ook leuk, maar de nieuwe euro CI's van irdeto geven geen pw meer door.

Dan zul je in dat geval met een CI ontvanger zonder ingebouwde irdeto dus moeten omschakelen naar een nogal erg dure Irdeto ci, de 4.6se.

Ofwel je moet vreselijk veel geluk hebben ofwel je zal er dan 500 a 600 piek voor kwijt zijn, dan kun je dus beter de 5400 nemen omdat die irdeto embedded heeft.

Gecombineerd met een seca CI ben je dan dus goed verzorgt en ook nog eens goedkoper dan dat je 2 ci's moet aanschaffen.

 
Ik wil een HUMAX5400 kopen, als ik het goed begrijp ben ik er dan niet helemaal.

De vraag met een HUMAX5400 die ik in de winkel koop wat kan ik daar dan Spanje en NL mee ontvangen of moet ik wat extras aanschaffen?

Eli

 
De Humax5400 heeft standaard een irdeto CAM ingebouwd.

Met een NL- Irdeto kaart en -abonnement kun je hiermee naar nl kijken.:)

Daarnaast zijn nog twee CI modules te plaatsen.

De Common Interface is een methode om een ontvanger te produceren die niet slechts 1 bepaalde codering ondersteund.

Voor NL kun je dan de ASTON CI module kopen waarmee je SECA kunt decoderen. Hiervoor moet je dan nog een seca smartcard aanschaffen bij Canal+.

Ook de Spaanse kanalen zenden uit in Seca, maar ik denk niet dat je in NL een abonnement kunt nemen.

Als tweede module zou je dan voor Viacces kunnen kiezen zodat je bv het Russische NTV kunt ontvangen, hiervoor kun je in NL een abonnement nemen.

 
Nou heeel mooi...

Dus ik ga een Humax 5400 halen.....

allemaal bedankt voor de uitleg....!!!

Greetings Marc.......

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan