Welke image voor de DM500 zonder clone bom

The Wizzard

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
22 dec 2003
Berichten
1.542
Waarderingsscore
3
Punten
38
Leeftijd
58
Wie helpt mij welke image kan ik gebruiken voor de DM500 zonder clone bom
Het is voor mij weer een tijdje geleden dus dat ik met een dream gestoeid heb dus wie helpt mij uit de brand.

Binnenkort verschijnt heb ik vernomen ook de dm800 clone dus wil een beetje gaan voorbereiden op wat er gaat komen.

Ik ben echt vergeten hoe alles in zijn werk ging.
 
Als het goed is kun je de Pli images zonder probleem gebruiken.
 
Mooi heb ik gevonden maar welke buffer size is nog even de vraag de oude of de nieuwe.
Waar ik dat ding gekocht heb ik china hebben ze ook de 7020 voor net in de 200 euro, ook leuk maar eerst even dit in orde hebben.
 
The Wizzard;194057 zei:
Waar ik dat ding gekocht heb ik china hebben ze ook de 7020 voor net in de 200 euro,

Bestel er maar een paar, mij heb je als klant... :biggrin:
 
Deze receivers moet je niet in grote aantallen inkopen gezien de douane
hier kan je ze vinden.
Hier mag geen reclame gemaakt worden als je de url wil weten stuur ik die via pm
 
Nabilosat Darkstar II DM500...is ook een hele mooie.
Start snel op en draait hier als een trein.

Vr.gr.Janblues.
 
Ja maar die zou ik niet in een Chinese clone stoppen Janblues, want deze nieuwe Darkstar heeft ook een nieuwe CVS en het is mij nog niet duidelijk of daarin de clone-bom van Dream is gedeactiveerd door het Nabilo team.

De Nabilo v08 is sowieso op de 500 clones te gebruiken en werkt perfekt.
 
So far so good ik heb er een Pli image ingezet nog geen netwerk aangesloten via nulmodem gedaan.
Boxje werkt.

Ik had even aan de chinezen gevraagd welke image die adviseren de Darkstar die gaven mij dan ook de link naar Kaos.
Maar ja eigenwijs als ik ben want in het verleden had ik 2 DM7000 en daar draaide Pli ook goed op.
 
Laatst nog persoon gesproken die had een Echolink (een klone van DM500) voor 30 euro nieuw in Bahrein gekocht :)
 
:( helaas weet ik geen internet shop in Bahrein of omgeving!!! maar de dvb aap is ook een aardige ;)

Ik wacht nu totdat ze de DM800 uitgaan brengen ik ben een geduldig man en dat kinderziektes overwonnen zijn.

De DM500 draait ondertussen prima ik had er eindelijk tijd voor het piep kleine ontvangertje lag al maanden naar me te lonken.
Gelijk een mooie settings lijst van PET123 erin ;)
 
die clone-bomb zat tot nu toe alleen in die Gemini versie.
Het was een aparte toevoeging in de head.ko file ( dus niet standaard opgenomen in CVS)

Het is door de coder van Gemini ook apart toegevoegd dus.
Alleen die versie van Gemini heeft um ingebouwd maar ik vertrouw dus geen enkele Gemini image meer.


DS team bv heeft een clone aangeschaft om hun nieuwe images te testen en om te kijken of de clone bomb aanwezig is in de nieuwste CVS, tot nu toe niet het geval.

Team Gemini is dus tot nu toe alleen in het bezit van die clone bomb daarom zou ik geen Gemini images erin proppen voor de rest zit je goed. So Far
 
Heb hier ook al en tijdje (in de slaapkamer) een clone staan van het merk Xcruiser.
Uiterlijk gelijk aan de DM maar dan in de kleur zacht blauw, voorzien van een (naar mijn mening) betere afstandsbediening en werkt 100% met de Pli image.
Komt uit Bulgarije en koste ongeveer 85 euris. Een leuk bedrag voor de slaapkamer ;-).

Meer zou ik ook echt niet voor dat sigarendoosje overhebben.
 
sorry dat deze oude topic naar boven wordt gehaald.

Voor op de slaapkamer ben ik opzoek naar een goedkope satelliet ontvanger (chinese kloon?). Enige eis is dat er een cccam client op kan draaien zodat ik mijn CanalDigitaal kaart in de dreambox 800 kan houden maar wel de nl zenders kan ontvangen.

Graag jullie advies hierin. Wil hooguit 75 euro uitgeven incl verzending.
 
Een clone vanuit china laten komen voor 75 incl verzendkosten zal moeilijk worden.

Advies:

Doe er 25 a 30 eurie bij en koop een orginele dm100S
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan