Welke img moet ik hebben (sf team)

Neem gewoon de laatste versie dan ben je up to date.

Ik heb zelf de SF image vervangen voor image SurfacePL_2704_based_ru2701 welke te vinden is op verschillende sites. Deze image is stabieler dan de SF image.

nou ik zit verschikkelijk te @*%# met dit apparaat.. boeketten werken ook niet meer couldn't make blah blah create \var\tuxbox\config\enigma!

ik blijf dat houden, ook switched de db ook wel eens zomaar uit (dan bevriest het beeld)

Bij sateliet keuze geeft ie dezelfde melding als hierboven (coudn't create...) ik vermoed dat het geheugen te vol is (of waar de tijdelijke bestanden op worden bewaard - misschien domme opmerking...) want hij loopt echt voordurend vast, ik word er zo langzamerhand doodmoe van

en ik kan het probleem niet traceren, ik doe iig niets fout lijkt mij...

ik ga ook ff zoeken naar die image van je

Ja dat komt wel eens voor, en dan kan ie zelfs opeens helemaal geen zin meer hebben.
Het beste kun je dan gewoon eens het erase.img draaien zodat hij helemaal leeg is en dan de firmware er op zetten, daarna settingslijst etc.
Zet er niet teveel emu's op. Ik heb hier ook de ervaring gehad dat de images de flash zo vol duwden, dat 1 emu teveel of een spel erbij al de boel zo vol kan zetten het tot dit soort problemen leidt.

precies Black Tiger, denk idd dattie te vol was, alsnog de image van FS erop gezet en ik zie al heel wat minder bestanden...

zie overige m'n andere post "vastlopers..."

bedankt voor je reactie en tips!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan