Welke is op het moment de beste

D

D'artagnan

Hallo allemaal,

Ik heb nu al diverse programmers de reveu zien paseren maar ik weet nog steeds niet welke ik moet kopen.

wordt het moby 3.0 waar die moffen mee weglopen, of een mastercard, of een mastera of een masterprog 2000xl

AUB. jullie visie over de beste / handigste / snelste /goedkoopste programmer

 
Moffen? wil je 2 kabels aan elkaar lassen dan?

 
Sorry voor mijn frans om duitsers moffen te noemen!

Maar krijg ik nog info, behalve dat ouwewijven gelul.

 
waarom zo Agressief?? en ongeduldig.

maar dat was je vraag niet, helaas heb ik dat ook niet, want ik weet niet eens wat een programmer is.

have fun!!

 
Goh, Batyko. Special member en niet weten wat een programmer is? Tjonge...:)

Nou, om toch maar een antwoord te geven, er zijn diverse goede programmers.

Er is de nieuwste VP2 van Ome Willem, zo'n beetje een alleskunner, als ik me niet vergis kan de Multiprog2000 ook alles maar is een heel stuk duurder.

Met alles bedoelen we dan Ludipipo (16F84) mode, phoenix mode, Atmel 2343 en funcard (Atmel 8515) en nog wat dingetjes.

Aangezien ik zelf nooit zo'n Multiprog of de door jou genoemde programmer in werking heb gezien kan ik er zelf geen ervaringen over geven, maar er zijn hier mensen genoeg met diverse soorten programmers die je wel een advies kunnen geven.

Mijns inziens is de goedkoopste oplossing nog altijd zelf bouwen of een VP2 aanschaffen, de rest is allemaal duurder.

 
ik heb zopas nieuwe kaartjes gekregen met 16f84a in kunnen deze ook beschreven worden met multiprog daar ik deze niet kan beschrijven met een oude dl 20 met prog 24c13 of heeft iemand hier al ervaring mee met deze nieuwe goldkaarten?

gr bangkok

 
De nieuwste VP-2 heet trouwens nu VP-20.

 
Batyko heeft gelijk, met zulke uitdrukkingen zou ik ook niet weten wat een programmer is.

Sterkte Aad

 
Hallo Allemaal,

Waar kan ik zo'n VP-20 van ome willem vinden?

 
op de site van ome willem...(zit wel op de Veluwe dus misschien vervoersverbod ivm mkz..)

maar check het zelf rustig op willem.org de http's en www's mag je er zelf voor plaatsen,doe je er toch nog een beetje moeite voor

suc6

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan