Welke kabel ontvanger.

janblues

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 okt 2006
Berichten
2.640
Waarderingsscore
304
Punten
83
Leeftijd
72
Locatie
Baflo
Ik heb eerst gekozen voor een SAMSUNG SMT-C1140. 48 euro.

Ik ben net overgestapt van telfort naar Ziggo alles in een.

Wat is er op de markt.

Het hoeft geen hd te zijn.

En een schijf is ook niet nodig.

Op onze slaapkamer staat een tv geschikt voor een cam.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Phoe... er is genoeg op de markt. Als je geen eisen hebt zoals je aangeeft, kun je eigenlijk alles wel pakken.

Ik heb zelf bijv. nog voor boven een niet-HD Humax ir-fox C ontvanger, werkt ook prima.

Maar soms is het toch leuk om HD te ontvangen of ITV te gebruiken, ik had bij het overstappen gebruik gemaakt van de aanbieding voor die ITV HD ontvanger voor 119 euro als ik jou geweest was.;)

 
Dat is idd een mooi ding voor 69 euro.

Ik gooi het in de groep.:)

 
Nou snap ik even iets niet, je bent overgestapt van Telfort naar Ziggo alles in 1 zeg je?

En heb je géén gebruik gemaakt van de huidige aktie???

Bel eens rap naar de klantenservice, want op dit moment is er een interactieve-hd ontvanger voor €69,-, of een interactieve HD-Recorder voor €119,-! Is dit jou vermeld, of is men dat vergeten, of heb je zelf voor die decoder gekozen van €48,-?

En die tv die op de slaapkamer staat, cam en kaartje erin. Kaartje kost ongeveer €30,-.

 
Ik had mij zonder ontvanger aangemeld.

Ik zal je vertellen hoe dat kwam.

Mijn ex buurvrouw was over gegaan van ziggo naar kpn.

En ze vroeg wil jij dat even voor mij in orde maken.

En die oude ziggo ontvanger neem je maar mee zei ze.

Ik zei tegen haar maak daar maar iemand anders blij mee.

Net toen ik thuis kwam was mijn zoon bezig met de overstap van telfort naar ziggo.

Die vroeg nog moet je er ook een ontvanger bij.

Ik zei toe nee ik kan er een voor niks krijgen.

Had ook niet door waar hij het over had.

Stom stom stom!!!!!!:headbang:

 
Jan, wellicht kun je dat nog veranderen, bel gewoon even naar de helpdesk joh, en leg dat verhaal uit.

Normaal heb je gewoon recht op die aanbieding, en misschien dat BT jou hierin ook nog wel een beetje verder kan helpen. ;)

En nog iets anders, die decoder die jij van jou buurvrouw gehad hebt? Zit daar een kaartje bij, even overschrijven en die heb je dan al.

 
Dat laatste heb ik al gedaan.

Er moeten er 3 zijn, eentje is nog zoek.

Eerlijk gezegd hoef ik hem niet hoor.

Ik denk dan eerder aan een andere tv.

Mijn vrouw zit steeds te stoeien met de verkeerde ab.:ruzie:

Ik heb een van eerste platte tv's een hd ready.

 
Er moeten er 3 zijn, eentje is nog zoek.
Hier zou ik even mee opletten, of anders de helpdesk bellen of ze deze overschrijven kunnen. Smartcardnummers blijven namelijk bij de Ziggo abonnee staan.

Dus in dit geval bij de buurvrouw. Als zij dan Ziggo opzegt, heb je geen beeld meer en kun je alsnog kaarten gaan aanchaffen.

Ik zou trouwens sowieso even bellen, want ik sprak ook al over die ontvanger van 119 euro waar alles in zit. Je kunt dan gewoon aangeven dat je de zoon het hebt laten invullen en dat die het niet goed begrepen heeft (gebruik je dat als smoesje) maar dat je wel nieuwe alles in 1 klant bent en alsnog graag van die aanbieding gebruik wenst te maken. Ik durf te wedden dat ze je dan wel tegemoet komen.

Maar dan wel zo snel mogelijk bellen.

 
Ik heb 2 van die interactieve HD-recorders staan, en ik vindt het echt handige dingen, de boel op pauze zetten, opnemen en kijken tegelijk, en dan ook nog alle andere dingen die in het alles in 1 pakket zitten die je met die decoder kunt bekijken.

 
@ BT De buurvrouw stond al een paar dagen op zwart.

Mijn zoon had zijn kaartje in de huiskamer ontvanger gedrukt.

Vervolgens heeft hij het kaartje van de buurvrouw actief gemaakt en staat nu op mijn naam.

Mijn vrouw wil dat niet is te moeilijk al die flauwe kul.

En ik ben geen TV kijker.

Ik kan niet zo lang stil zitten te kijken.

Of het moet een leuke film zijn.

Al die series en quizzen en zing programma's hoef ik niet.

@ freggel ik ben het met je eens dat je wel wat mist als je die ontvanger niet gebruikt.

 
Janblues, ik moet eerlijk zijn het zijn echt leuke decoders, films kijken kun je met dat ding ook, want dat zit bij het alles in 1 pakket, ik dacht een 100, maar je hoeft die decoder niet bij Ziggo te bestellen, ik heb de tweede op MP gekocht, deze was wel iets duurder maar zat hagelnieuw in de doos, met alles erbij zoals de breedbandversterker en dergelijke.

Ik mag aannemen dat jij die nu ook bij jou alles in 1 erbij krijgt, en voor mij was dat ook een reden om een tweede aan te schaffen, dan heb ik wat reservemateriaal liggen. ;)

Mijn volgende stap is hopelijk dit jaar nog een flinke Smart-tv te kopen, eentje van een 150cm, ik denk dat dan het tv kijken, wat wij wel graag doen, stukken mooier wordt!

Satelliet is hierdoor bij mij een beetje aan het afzwakken, ik mag het misschien niet zeggen, maar met een juiste kabeldecoder, Vu, Sunray ( clone dm ) of Dreambox kun je ook leuke dingen doen...

 
Vervolgens heeft hij het kaartje van de buurvrouw actief gemaakt en staat nu op mijn naam.
Oh als hij dat op jouw naam gekund heeft, dan zal het wellicht op buurvrouw's naam nooit officieel actief zijn geweest, of de helpdesk heeft hem er uit gehaald, da's dan gunstig.:)

Veel plezier ermee.

 
Ik zit wat reviews te lezen maar zijn er wel goede ontvangers?????????

Ik heb nog niks gevonden zonder gezeur.

 
Niet? Nja, mensen zeuren altijd wel. En over elke ontvanger kan men ook wel iets zeuren.

Ik denk niet dat er een 100% niet-gezeur ontvanger te vinden is. De Humax ontvangers leken me wel prima. Maar ook die kunnen wel eens een slechte dag hebben.

Blijft altijd een beetje koffiedik kijken.

 
Janblues, ik heb hier als kabeldecoders 2 keer Cisco, een Humax en een Dreambox 7020.

Ik moet zeggen dat ik over alle decoders wel tevreden ben.

 
Als ik al die reviews lees, hebben de mensen het over vastlopers traag en wat met van die dingen.

En dan ging het over een humax en een cisgo.

 
Dat zal vermoedelijk met name te maken hebben met het ITV gedeelte. Niet alle Humax ontvangers kunnen met ITV overweg overigens.

Ik heb zelf zo'n Cisco. In de menustructuur is ie wat traag te noemen. Opnames gaan prima, heel soms doet ie vaag als je een timer middels tijdsopname wilt instellen, maar dat is eerder een zeldzaamheid. Timers die eenmaal ingesteld staan, doen uitstekend hun werk. Ik heb er niets te klagen over.

Vastlopers komen hoofzakelijk voor als de ITV kuren heeft, dat ligt niet altijd aan de ontvanger.

Tot nu toe heb ik met de Cisco slechts 1x een vastloper gehad, en toen was ik voordien wel behoorlijk met de ITV aan het klooien geweest omdat die niet wilde.

Over het algemeen is het te fixen door de stroom er af te halen, half minuutje wachten, stekker er weer in steken en weer nieuw laten starten.

Maar net als met alle andere apparatuur, zoals satelliet ontvangers, televisies, computers maar ook met internet providers kan men altijd eens pech hebben of een maandag apparaat krijgen.

 
Misschien denken jullie wat is hij toch aan het zeuren.

Ik ben begonnen met een xtreme toen een dm500 en toen een dm7020.

Die laatste werkte goed maar was te groot.

Toen heb ik een amiko gekocht mooi klein zwart kastje en die paste weer net als de 500 weer achter de tv.

Dus ik wil weer iets wat klein is maar het moet niet haperen.

Ik ben vaak niet thuis en als er dan geen tv is om naar te kijken is dat vervelend.

Wat ik van de buurvrouw heb gehad werkt goed maar is weer een grote bak.

En voor uitzending gemist heb ik hem niet nodig.

Daarvoor heb ik een pctje achter de tv met XBMC op linux software.

Dus het wordt alleen gebruikt om TV te kunnen kijken.

 
Zeuren? Nee hoor, als ik iets wil hebben en ik lees er minder goede berichtgeving over, wil ik ook liefst het naadje van de kous weten en zorgen dat ik wel een fatsoenlijk apparaat heb. Mijns inziens ben je dus niet aan het zeuren, maar ben je kritisch.

En dat is maar goed ook bij een nieuwe aanschaf.

Ik weet niet of je ITV nodig hebt, zonee kun je misschien het beste gewoon een Samsung van Ziggo zelf nemen, die zijn klein. Misschien is er ook een Samsung die wel ITV aan kan, weet ik niet 100% zeker moet ik eerlijk zeggen.

De Cisco is groter dan de Dreambox 7020 maar wel de helft platter.

 
Gelukkig ik ben geen zeur :biggrin:

Nu staat het app. op de grond en voor de ab is dat lastig.

HD is ook niet van belang want mijn TV nog HD ready.

Die gaat weg als hij stuk is.

Want ik gooi geen werkende spullen weg.

Als je bij wil blijven kan je nu alweer een tv kopen die beter is dan full HD.

Dus klein eenvoudig en goed werkend meer hoef ik niet.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan