Welke module moet ik kopen???

R

rolbird

Ik heb een humax 5400 met aston 1.05 en seca2 kaart.
(astra+hotbird)

ben van plan een topfield 4000 sattuner te kopen +2de seca2 kaart met draaibaar schotel.

Mijn vraag is welke module kan overweg met originele seca2 kaart
en toch free x tv,irdeto,nagra enz.
is dit: magic module?
jokercam?
blue ice?
................?

Graag uitleg wat verstandig is om te kopen.


Rolbird.
 
Denk dat dat moelijk word,,
magic wel werkend met seca2 kaart maar heb je geen free XTV.
Jokercam werkt wel met FreeXtv maar daar werkt de seca2 kaart weer niet in.
 
wat kun je met een matrix cam wat met een joker of magic niet kan?
 
Met een Jokercam met fw 0.69 heb je wel Seca2, maar dan geen Betacript voor Premiere. Maar Premiere gaat binnenkort toch over naar Nagra, dus dan heb je Betavript niet meer nodig.

Greetzzz.
 
hoe zit het eigenlijk met een blue ice module kan ik daar seca 2,free x tv en andere systemen mee ontvangen?
Wie heeft een blue ice en kan er iets over vertellen.

groetjes

roland.
 
Is er nergens een vergelijkende tabel ?
Want dit maakt het allemaal wel heel erg moeilijk om te kiezen hoor, ik zie door de bomen het bos niet meer.

CU
Red
 
Joker - Sky - Bleu/Red/Black crypt(s):
Wel FreeX en 6in1 geen Seca2

MM/Axas/MR:
Geen FreeX wel 6in1 en ook Seca 2, daarbij gezegt dat de MR soft nog in ontwikkeling is dus de toekomst zal het uitwijzen. Ook kun tegenwoordig de MM en Axas omproggen naar de MR mbv een cas-interface.

Greetz
 
Originally posted by rolbird
Ik heb een humax 5400 met aston 1.05 en seca2 kaart.
(astra+hotbird)

ben van plan een topfield 4000 sattuner te kopen +2de seca2 kaart met draaibaar schotel.

Mijn vraag is welke module kan overweg met originele seca2 kaart
en toch free x tv,irdeto,nagra enz.
is dit: magic module?
jokercam?
blue ice?
................?

Graag uitleg wat verstandig is om te kopen.


Rolbird.

Beste rolbird,

bespaar je het geld voor een CI maar rustig,.
Verkoop jouw oude tuner voor 200euro, doe die 100euro voor een ci erbij, dan nog 54 Euro van je zakcenten, en koop een dreambox voor 354Euro (www.guenstiger.de).

Dat gedoe met kaarten en CI is toch ouderwets!
Stoeien met een receiver waar alles softwarematig met emulatoren gedaan word is toch veel beter, en kan niet kapot gaan.

gr

Satijntje
 
Originally posted by satijntje
Beste rolbird,

bespaar je het geld voor een CI maar rustig,.
Verkoop jouw oude tuner voor 200euro, doe die 100euro voor een ci erbij, dan nog 54 Euro van je zakcenten, en koop een dreambox voor 354Euro (www.guenstiger.de).

Dat gedoe met kaarten en CI is toch ouderwets!
Stoeien met een receiver waar alles softwarematig met emulatoren gedaan word is toch veel beter, en kan niet kapot gaan.

gr

Satijntje

Hoe werkt dat met de dreambox en internet, wat is de meerwaarde, heb zelf een echostar ip3000ad va, snap er niet zo veel van, als je wat meer wilt vertellen, ben ik je dankbaar.

gr
 
Ik ga naar het lezen van diverse site's toch maar voor de joker ci, is de aanbieding van hierboven goed?
SET van Free X TV (Joker) met USB Infinity, USB kabel en Funcard 5
?129,95

groetjes Roland.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan