welke moet ik nu kopen?

hangslot

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2002
Berichten
2.319
Waarderingsscore
6
Punten
38
Leeftijd
60
Locatie
Veluwe
Wat kan ik nu het best voor mijn kinderen kopen:
een X Box, PS2 of een game cube?
Ik heb weinig of geen ervaring met die apparaten, dus help!
 
heb geen xbox en geen gamecube ,dus een ps2 ik heb er goede ervaring mee teminste met de spelletjes de xbox doet er zeker niet aan onder die is ook goed en zelfs uitgebreider ...gamecube raad ik af teminste als je gecopieerde spellen erop wil spelen en downloaden die zijn bijna of geen te vinden op internet..

dus voor mij een ps2 maar dat is een keus die je maakt... voor de prijs hoef je het niet telaten ze zijn beide net zo duur..


als ik het goed heb is de xbox goedkoper met het bouwen ervan..

greets mbon
 
Als je niet al het thuiscomputeren onder 1 monopolie van Microsoft wilt laten vallen, is PS2 veel slimmer. Buiten die afweging heeft de PS2 veruit mijn persoonlijke voorkeur.
 
PS2 en Xbox worden nu voor een prikke aan de man gebracht dus kan je op je klompen aanvoelen dat er binnekort wat nieuws op de markt komt.
Tenzij je het niet erg vindt dat je over een jaar of twee geen game meer kan kopen zou ik ook voor de xbox gaan.
 
X-box deze laten ombouwen dan kun je spellen voor 8 euro kopen. De x-box kan in sommige games meer dan playstation. De x-box is momenteel goedkoper omdat er een x-box 2 aankomt.
 
Ok, bedankt, een Xbox dus..
En nu nog even over de games,
zijn die een beetje betaalbaar, of is downloaden en branden een optie. Ik denk niet dat ik er zo veel ga kopen.
Mijn kinderen kennende zal het wel midtown madness worden of zoiets. Dan kan ik wel een boel games kopen, maar ze spelen toch maar met 1 game.
Bestaat er trouwens zoiets als een verzamel cd met klassieke spelletjes voor een xbox?
 
Oh ja,

Kunnen ze ook tegelijk tegen elkaar spelen (split screen) of is dit een (dure) optie?
 
ja nummer 10 ook de ps3 zit eraan te komen...en daarom is de ps2 net zo duur als de xbox.....


wat ik dan wel weer jammer vindt van de xbox is dat de xbox games niet meer op de nieuwe xbox af te spelen zijn jammer......


greets mbon
 
Er zal in de loop van de tijd wel weer een ombouw versie komen die de boel weer opmaakt. Kijk wat er op sat gebied gebeurd.

Ik zelf heb nu een ombouw versie met xcutter in dit menu kan je live spelen, maar je kan ook speeltjes van de gameboy en de n64 spellen.
 
@hangslot: de games voor xbox kun je gewoon downloaden en zelf branden.
Met een utility als bijv. suxx kun je de meeste gewoon vanuit het iso bestand via je pc rechtstreeks op je xbox zetten.
Daar moet ie dan wel voor omgebouwd zijn.

Als dat gebeurd is kun je er ook een grotere HD in zetten van bijv. 120 of 160 gig en daar een doos spellen op zetten, dan laden ze ook nog sneller.
Of effe een xbox aan die van een kennis hangen die ook omgebouwd is en via ftp gewoon al zijn spellen op jouw xbox copie?ren (kan vrij lang duren, dat wel).

Dan heb je ook wat. Dus echt kopen hoef je die games niet.
Het ombouwen op zich varieert in prijs afhankelijk bij wie je gaat. Xbox games copie?n zijn al vanaf 5 euro te verkrijgen bij de zelfbrander. Maar dan zou ik ze zelf downloaden als je een beetje fatsoenlijke newsserver hebt.
 
Originally posted by Nummer10
X-box deze laten ombouwen dan kun je spellen voor 8 euro kopen. De x-box kan in sommige games meer dan playstation. De x-box is momenteel goedkoper omdat er een x-box 2 aankomt.


het zal geen xbox 2 gaan heten zo ver ik gelezen heb en de spellen van de xbox 1 kun je niet spelen op de nieuwe consule bij de ps2 kan dat wel
 
Dat kan ik bevestigen, heb ook gelezen dat Xbox-2 (voorlopige naam) niet downwards compatible zou zijn, oftewel.... nee xbox spellen kunnen niet op de nieuwere xbox console.

Het is echter momenteel nog niet bekend of MS nog van dit plan zal afstappen of een wijziging gaat aanbrengen zodat het alsnog kan want hiermee kunnen ze veel geld verliezen en ze hebben nogal wat protesten en vragen hieromtrent binnen gekregen.

Vooralsnog is er echter nog niets bekend over een wijziging in de gunstige zin van het woord.
 
had gelezen dat de (xbox2) zou gaan het THE NEXTBOX of dat zo zal zijn !!!!!!! we wachten af
 
Dat is inderdaad de naam die nu in gedachten ligt, maar nog niet vast ligt. Zou echter goed kunnen dat ze daarbij blijven... van de andere kant.... bij M$ weet je maar nooit.:)

Overigens om terug te komen op MS games... ze maken wel hele goede hoor. MS Midtown Madness bijv. en zo zijn er nog wel een paar, maar alleen redden ze het noooooooit.

De games weten wel welke firma's er altijd klappers hebben op gamegebied, en om met die jongens te concurreren zal MS toch nog wel heel wat moeten doen.
 
inderdaad zo zullen de nieuwe spellen voor de ps3 ook wel gaan veranderen en grafisch misschien wel mooier zijn dan dat ze nu zijn...en dus moetten gaan concureren met de bv de xbox2(nextbox)



greets mbon
 
X-box.
Modchip erin 160 gb erin. Spellen downloaden en via ftp naar X-box uploaden en gamen maar.
Goedkoper en simpeler kan niet. Zelfs gratis online spelen.
Zie: http://www.xbox-scene.com voor meer info.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan