welke moet ik nu kopen?

hangslot

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2002
Berichten
2.319
Waarderingsscore
6
Punten
38
Leeftijd
60
Locatie
Veluwe
Wat kan ik nu het best voor mijn kinderen kopen:
een X Box, PS2 of een game cube?
Ik heb weinig of geen ervaring met die apparaten, dus help!
 
heb geen xbox en geen gamecube ,dus een ps2 ik heb er goede ervaring mee teminste met de spelletjes de xbox doet er zeker niet aan onder die is ook goed en zelfs uitgebreider ...gamecube raad ik af teminste als je gecopieerde spellen erop wil spelen en downloaden die zijn bijna of geen te vinden op internet..

dus voor mij een ps2 maar dat is een keus die je maakt... voor de prijs hoef je het niet telaten ze zijn beide net zo duur..


als ik het goed heb is de xbox goedkoper met het bouwen ervan..

greets mbon
 
Als je niet al het thuiscomputeren onder 1 monopolie van Microsoft wilt laten vallen, is PS2 veel slimmer. Buiten die afweging heeft de PS2 veruit mijn persoonlijke voorkeur.
 
PS2 en Xbox worden nu voor een prikke aan de man gebracht dus kan je op je klompen aanvoelen dat er binnekort wat nieuws op de markt komt.
Tenzij je het niet erg vindt dat je over een jaar of twee geen game meer kan kopen zou ik ook voor de xbox gaan.
 
X-box deze laten ombouwen dan kun je spellen voor 8 euro kopen. De x-box kan in sommige games meer dan playstation. De x-box is momenteel goedkoper omdat er een x-box 2 aankomt.
 
Ok, bedankt, een Xbox dus..
En nu nog even over de games,
zijn die een beetje betaalbaar, of is downloaden en branden een optie. Ik denk niet dat ik er zo veel ga kopen.
Mijn kinderen kennende zal het wel midtown madness worden of zoiets. Dan kan ik wel een boel games kopen, maar ze spelen toch maar met 1 game.
Bestaat er trouwens zoiets als een verzamel cd met klassieke spelletjes voor een xbox?
 
Oh ja,

Kunnen ze ook tegelijk tegen elkaar spelen (split screen) of is dit een (dure) optie?