Welke Nieuwe HD-ontvanger?

erixrs

New Member
Lid sinds
4 okt 2009
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
55
Hallo mede-eenden,

Ik heb mijn ouwe Dreambox 7000s, die volledig in gebruik is.
Daar heb ik lekker mee gefr?beld en ge?xperimenteerd.
Heeft draaibare opstelling, 88cm schotel.
Image: Nabilosat Darkstar2-image met CCcam 2.2.1 (dus Enigma1)

Nu wil ik dan eindelijk eens een nieuwe DVB-S2-box aanschaffen, maar weet niet zo goed, welke ik zal aanschaffen. Dit ivm steeds meer HD-zenders ?n m'n HD-TV.

- Moet HD-box zijn
- Niet meer dan ?125
- Linux-bak
- Liefst Enigma2-ontvanger
- Moet voldoende support voor zijn op fora en image-updates etc.

Welke kunnen jullie me aanbevelen? :?

Is dit wat?
- SKYBOX F5 full HD WIT voor ca. ?75,-
of een
- Cloud-Ibox (HD Linux Enigma2 ontvanger + 100% VU solo) voor ca. ?100,- via Aliexpress.com
 
Geen die in jouw lijstje staan. Alieexpress levert Chinese clonen en vermoedelijk komen hier nog invoer. rechten en btw overheen.

Ik kan je wel een sunray aanbevelen maar die kost 225 euro
 
Matrix, ik wil je even wat per email vragen, maar ik zie dat ik geen autorisatie daarvoor heb (3 postings ipv 5), dus zou je me aub je email toe willen sturen?
 
@erixrs, zolang het hier op het het forum gevraagd kan worden kun je dat het beste gewoon hier doen hoor, de antwoorden komen wel. ;)
 
ik heb een skybox f3 en niks makkelijker dan een skybox ,mooi menu en zelf zenders laten zoeken doet die prima ,wil je echt sharen dan word die wat moeilijker dan is het dreambox waar allerlei software voor te vinden maar als share ontvanger werkt die prima en zo ding koop je voor rond de 70 euro ,er nu ook de f5 en nog hoger geloof ik met meer power sneller en mooier menu en die kost een paar tientjes meer op marktplaats kan je ze zo kopen dan hoef je niks in te voeren.
 
Een MaxDigital XP1000 voldoet aan alle wensen en werkt hetzelfde als een Dreambox.
Kan ook Open Pli op!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan