Welke ontvanger?

E

ejaomega

hey allemaal,

ben hier vandaag nieuw, en verdiep mij in deze Droom!?.
heb eerder via de oude seca wel ontvangst gehad, maar heb mij de laatste jaren niet meer zo verdiept in deze studie!.

wel nu, moet ik maar es beginnen met de vraag, welke type ontvanger zou nu het beste geschikt zijn om deze studie het beste af te ronden, cq te onderhouden!?
om gebruik te maken van alle faselieteiten die er te krijgen zijn..

wie helpt mij op weg?

Mvg Ed.....

Allereerst welkom op het forum alhier.

Tja welke decoder is het beste?

Gezien het feit dat je het hier in het dreamboxforum vraagt denk dat jij uitgaat van een dreambox.

Alvorens je zo'n ding aanschaft zou ik zeggen dat jij je erzelf beter eerst wat in kunt verdiepen door wat te lezen en rond te vragen.

Maar als ikzelf nu een andere zou kopen dan zou ik nu een 7020 aan schaffen, is veel alternatieve software voor, en als je eenmaal weet hoe om te gaan met ftp en dergelijke is het een reuze fijne decoder, waar tal van mogelijkheidheden mee zijn.

Maar nogmaals, lees eerst eens op je gemak, hier op dit forum, en sites zoals sjerom, en dan denk ik dat jij er wel uitkomt. ;)

is het dan verstandig om gewoon zo,n ontvanger te kopen, en er mee te gaan experimenteren, hoe zit het met software, is deze van dealer af al geinstalleerd voor het normale aanbod nederlands paket? zenderlijst ed, cam?

ik gebruik nu zelf nog een topfield met cam, singel lnb op de astra + canal abb

gr. Ed

Bij aanschaf ven een decoder zit altijd standaard software, ga je er mee zitten rommelen, en hij gaat kapot oid, dan moet je altijd zorgen dat er originele software opstaat, want anders is het vaak einde garantie!

Met een Dreambox is het leuk om met de hobby bezig te zijn, als je hem eenmaal onder de knie hebt, en je zorgt regelmatig voor een goede back-up, dan kun je van alles uit proberen, mislukt het, back-up terug, en meestal kun je weer door...

Maar zoals ik al zei, lees eerst eens rond, en kijk ook eens of er een tweedehands te koop staat. ;)

http://www.duckfiles.org/forum/index.php?board=37

okey,
ik zal mij er eerst es even in gaan verdiepen..
dan zal ik vast binnenkort wel weer een vraag heben of reactie geven!

thx...

ejaomega zei:
okey,
ik zal mij er eerst es even in gaan verdiepen..

Verstandig besluit!!!

kijk, :) hier ben ik al weer,
heb even hier en daar wat rond gekeken, en een Dreambox 600 pvr lijkt mij wel wat.
wat denken jullie daar van? volgens de testen is het wel een redelijk goede linux?!
om te experimenteren, is dat een beetje een goede beginners ontvanger?

gr Ed.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan