welke programma voor phoenix

M

max

kan iemand mij helpen met het kiezen voor het juiste programmer, ik het een phoenix programmer en een philips ontvanger voor seca wie heeft een goed advies

 
Hallo MAX kijk maar eens op mijn site daar staan je 2programmers die je nodig hebt voor een goldkaart en er staat er ook 1 voor een jupiter1 kaart kan je gelijk zien hoe ze zelf tebouwen zijn en hoe ze er uit zien

suk6 Pecari

http://jupiter1.2xt.de

 
voor je phoenix progammer werkt het programma winphoenix goed probeer het daar eens mee

 
wat wil je doen, programeren heb je ook nog een jdm (of dergelijk) voor nodig dan gebruik ik winphoenix en icprog. wil je alleen kodes veranderen dan gebruik ik meerder programma`s afhankelijk waar de kaart mee geprogrameerd is o.a. jupiter 1.5, secanix, cardhunter,cardwizard enz

 
Zo te horen is het zo dat je een seca doos hebt thuis je hebt al een phoenix progger nou ik zou dan een dl 20 progger kopen. Je kan in samen hang van de phoenix en de dl20 prohgger een hele mooie seca kaart/of andere kaart maken voor je zelf maar ja je kan ook voor een andere progger kiezen, maar dat maakt de jouwe weer overbodig..... en dat behoeft toch niet..

 
ik heb alles geprobeerd maar ik denk dat de progger dan fout is ook van de lverancier die mijn de progger heeft geleverd heeft een progger gestuurd maar deze blijkt ook niet te werken zou het komen door Windows ME heeft iemand hiermee ervaring?

MAX

 
Ja max het kan heel goed zijn dat de proggies misschien niet onder WIN. ME werken. Dat probleem ken ik met win 2000 daar werkt de boel ook slecht onder. Als je nu al 2 proggers hebt gehad van de leverancier maakt het de verdachte op Win ME wel groter. Probeer je progger anders een keer bij iemand met win 98 dan weet je het kleine moeite

 
Ik heb een nieuwe computer besteld en indien deze geinstalleerd is ga ik er maar win 98 opzetten en dan nog maar een keer proberen

 
Windows ME is een ramp veel proggies werken niet onder ME omdat Gates een aantal drivers heeft aangepast (32 bits) hierdoor lopen regelmatig proggies vast of lopen helemaal niet.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan