welke programmer te kopen??

luca

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.014
Waarderingsscore
1
Punten
38
Leeftijd
71
Hello

ik wil een programmer kopen welke is de beste keus voor viaccess goldprogrammer?? en zijn de kaarten verschillend of gebruikt men een normale goldkaart

ps ik vertrek nar de satshop in 15 min

 
ik werk met de goldprog op de gewone pic kaartjes 16F84 en

24c16 gewoon laden zols de seca kaartjes dus ZONDER extra kosten

al iemand iets getest op een fun kaart?(met of zonder led's)

gr prutserjo

 
kijk eens bij ome Willem, die heeft een nieuwe combiprogrammer die (bijna) alles wat er zo al is proggen kan. ludipipo (pic16f84 / 24c16, en andere eeproms), phoenix (mosc kaartjes en de eeprom van je goldkaartje via winphoenix), en een stand om de atmel processortjes te programmeren. 1 nadeel, op een notebook werk'tie vaak niet vanwege de te lage spanning die uit de seriele port van je notebook komt. ook de Mastercrd progger is erg goed. je kan ook de juniorprogger van mastercrd nemen. ik heb met beide laatste geen ervaring, maar je hoort weinig mensen erover klagen. deze laatste zijn wel wat duurder, maar elke hobby kost geld.

succes

peter.

 
Thanks aan beiden voor de reply's

Heb een golprogrammer besteld en eindelijk zal ik eens mijn mm9800s op volle kracht zien werken (hoop ik toch de eerste maal programeren zal wel niet zo gemakkelijk zijn )

Ik laat wel nog iets weten in het weekend

 
Hallo,

Heb deze morgen mijn Mastercdr programmer binnen gekregen.

is er iemand die enige info kan geven met welke soft ik het best zou werken.

Alvast bedankt

 
wil graag een programmer kopen waar kan dit en hoe werkt het

 
Kijk dan is dat de reden denk ik dat hij het niet doet wel jammer ik heb echt alles al geprobeerd om een atmel te maken maar lukt niet vanwege de te lage spanning dan

Jeetje zeg zoek je je ook een bruek naar toch...

ps. gewone pc gaat het dus wel

 
De mastercrd programmer is zo veelzijdig dat ik (nog) geen "beste" programma durf te noemen.

Vrijwel elk programma heeft z'n eigen voordelen en werkt met 1 vd modes van de mastercrd.

Kijk op z'n homepage voor de te gebruiken modes.

Kom je er niet uit, wil ik wel een korte uitleg schrijven.

vrgr,

Zeeteefje

 
Wat ik zeg doe ik ook

na de aankoop van een goldprogrammer mijn eerste kaart met suc6 geprogrammeerd zonder vragen te moeten stellen

alle info hier op het board gevonden waarvoor mijn petje af
smile3.gif


ik weet nu dat mijn 9800s goed werkt

op een klein detail na die ik in een ander topiq heb gevraagd namelijk deze

http://www.satellitefun.org/forum/index.php?topic=410

heeft iemand daarover enige inlichtingen?

smile3.gif


thanks

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan