Welke settingseditor voor DM800

M

Matrix

Ik was eigenlijk wel nieuwsgierig welke settingseditor jullie gebruiken voor de DM800. Er zijn tegenwoordig meerdere op de markt. Ik gebruik al een tijd dreamboxedit, maar dit werkt lang niet zo makkelijk als de DVBEdit die ik nog ken uit de tijd dat ik een Nokia MM9600 had.

Setedit heb ik ook getest, deze werkt op zich ook wel aardig, maar ben eigenlijk op zoek naar een gebruiksvriendelijk programma met rechtstreekse importeermogelijkheden van bijvoorbeeld Lyngsat.

Laatst bewerkt:
Ik gebruik normaliter Dreamboxedit maar ik moet toegeven dat ik nu voor de DM800 steeds meer gebruik ga maken van Dreamset.

Deze kan rechtstreeks importeren van KingofSat en is bij mijn weten de enige die zulk een mogelijkheid heeft en tevens geschikt is voor de Dreambox systemen.

Maar ik kan me ook vergissen.

Setedit heb ik nooit echt een van de fijnste gevonden dus die heb ik sinds de Nokia tijd nooit meer bekeken.

Heb dreamset vanmiddag geprobeerd, helaas werkt deze niet goed op mijn laptop met Win7. Tot nu toe blijf ik dan toch maar bij Dreamboxedit (IHAD edition)

Had je wel de laatste nieuwe geprobeerd? De 2.34? Want die wat hier stond was nog een oude 2.31 versie zag ik.

Dus ik heb net gauw even de nieuwste geupload.:)

Jammer. Het bleek hier op XP overigens ook dat de nieuwste een bugje heeft. Ik had 2 ontvangers er in staan en als ik 1 profiel laadde, zelfs met opslaan en dan weer de config opende was hij toch weer teruggesprongen op het tweede profiel.

Maar mag de pret niet drukken.

Ik weet niet of je wat aan hebt maar er bestaat een WebBouquetEditor!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan