welke stab motor

B

berrt

BEN OP ZOEK NAAR EEN ANDERE STAB MOTOR WAT IK NU HEB EEN HH120Stab IS NA 1? JAAR STUK MAAR IK HOORDE DAT ER MET DIT TYPE MEER PROBLEMEN ZIJN
NU WOU IK EEN DiSEqC HH-MOTOR SG 2100 VAN DIGIPOWER MOTOR AANSCHAFFEN
DEZE IS WEL EEN STUK GOEDKOPER
MAAR IS DEZE BETER OF SLECHTER ALS DE HH120Stab

BERT
 
Laat zich niet zo makkelijk in de clarkbelt zetten je moet even contact opnemen met je satellietboer waarschijnlijk is er een of meerdere tandwielen stuk ook kan het zo zijn dat je de motor even moet resetten met een andere tuner.... als het echt een fabrieks fout is zal stab je waarschijnlijk helpen ik draai nu 3 jaar met de stab 100 geen probleem ook niet met een schotel van 1.10 cm.....
 
heb precies hetzelfde gehad bert goed jaartje de stab en werkt niet meer motor tandwieletjes vast gelopen als ik veel zin heb maak ik het misschien nog weleens , heb nu de motek 2100 gekocht en nog nooit zo lekker (en snel)gedraaid. dus als je het niet erg vind om een nieuwe te kopen zeker een aanrader

veel plezier er mee
 
Ben ik met je eens je kan stab nl aansprakelijk hiervoor stellen de motor moet minimaal 5 jaar meegaan vandaar mijn bericht
de motek is snel maar minder nauwkeurig vandaar kraak de motek niet af had er zelf ook een maar heb toch weer stab genomen..
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan