Welke tuner....lastige keuze

A

Atataya

Beste lezers,

Graag zou ik mijn derde hulplijn inzetten n.l. vraag het publiek.
Op dit moment hebben we een DM500s, overigens tot grote tevredenheid, toch zit ik er over na te denken om een ander tuner aan te schaffen.
Ik weet precies wat ik wil, de Dreambox 8000 HD, maar dat kunnen we niet betalen....
Dus moeten we een keuze maken.....

Wat ik zeker wil:
+ Opnemen
+ muziek v/h netwerk benaderen
+ 2 tv toestellen tegelijkertijd een andere zender kijken (Oprah W. & Dr. Phil suck)
(voor ?2,50 per maand extra op mijn huidige Canaal Digitaal pakket heb ik een tweede kaart dus card sharing lijkt me niet echt noodzakelijk)

Wat ik het liefst zou willen:
+ Opnemen en kijken tegelijkertijd (twin tuner)
+ films afpelen v/h netwerk
+ tv kijken op mijn iMac
+ t.z.t. wil ik een tweede schotel ophangen om ook BBC te kunnen pakken.

HD is nog geen absoluut vereiste, gezien het prijs verschil tussen HD en HDnee en het feit dat mn TV nog niet eens flatscreen is.....
Ik weet dat het onvermijdelijk is maar toch voor nu nog geen HDTV $$$.
Het hoeft ook perse een Dreambox te zijn, een Dreambox was mn eerste (zucht) dus de enige waar ik bekend mee ben.

Al enige tijd twijfel ik tussen een 2e hands DM 7025, of een nieuwe DM 600 pvr of toch maar verder in de buidel voor een DM 500 HD of toch maar mijn CD abo 2 jaar verlengen en dan krijg ik van hun een (volgens mij prut)HD tuner voor bijna noppes.

Wie denk met deze wensen te weten wat de perfecte tuner voor ons is....

Alvast bedankt voor jullie inzichten...

Greetz....

+ 2 tv toestellen tegelijkertijd een andere zender kijken (Oprah W. & Dr. Phil suck)

Dat worden dus 2 ontvangers!

De kogel is door de kerk, het is een tweede hands DM7025+ geworden met dikke HDD.
En inderdaad, mn oude droomdoosje DM500-s moet zomestraks de slaapkamer van beeld gaan voorzien.

Gefeliciteerd met je aankoop.

En idd bespaar je die prut ontvanger van CDS

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan