Welke versie van Vista kopen?

satshow

Sr. Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
385
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
55
Welke versie van Vista kopen eigenlijk?

Geef niks om games enzo.

Wil wel online video enzo kunnen kijken.

Plus gewoon normaal gebruik.

Ga hem nu wel niet kopen hoor maar er zijn zoveel verschillende versies uit.

Ik heb nu xp pro hier draaien.

 
Of installeer Mandriva 2007, daar zit ook alles in voor de normale gebruiker. :)

 
Dat is een Vista. In dat geval kun je ook Centos nemen trouwens.:)

Wat mij betreft, geen versie Vista kopen en gewoon bij XP blijven voorlopig.

 
Ja blijf gewoon xp houden, ding werkt prima.

 
Precies, voor Vista kun je altijd later nog besluiten, dan zijn ook de eerste kinderziektes er uit en Service pack geweest etc. heb je gelijk een stabieler systeem.

 
Ik heb pas mijn nieuwe pc in gebruik , en daar heb ik een gratis (of toch bijna) upgrade naar Vista bij

Ik moet enkel de verzendingskosten te betalen , ong 20€ , voor die prijs kan ik het niet laten

O ja nog iets , ik heb gelezen dat alle versies van Vista op één dvd staan , bij installatie is het je serienummer dus die bepaald wat er wordt geinstalleerd

 
Valt wel mee, ik hoorde net dat de goedkoopste volledige versie 65 euro excl. b.t.w. inkoop kost, de home versie 85 en de versie daarna weet ik niet meer zeker, volgens mij 129, allemaal excl. b.t.w. uiteraard.

Dus 20 euro voor een upgrade is niet duur. Doch ik ben benieuwd hoe dat werkt, stel dat hij straks leeg moet, is het dan echt een upgrade versie, m.a.w. moet je er dan eerst XP op zetten om er weer Vista op te kunnen krijgen of zou je die cd/dvd ook als gewone volledige install versie kunnen gebruiken?

 
m.a.w. moet je er dan eerst XP op zetten om er weer Vista op te kunnen krijgen of zou je die cd/dvd ook als gewone volledige install versie kunnen gebruiken?
Ik hoop dat het niet zo is dat je eerst xp er terug op moet zetten , maar da's latere zorg

 
ik draai nu vista ultimate en dat doe ik met een asusm2n32/sli deluxe met daarop een boxed 4200+ en 2gb hypermem van kingston met 2 7900gt in sli wat nog niet ondersteund wordt dus dat is zinloos.

Vista loopt hiermee in ieder geval perfect en is erg mooi, vooral als je eraan gewend bent is het lekker. Een groot minpunt vind ik de navigatie van de harde schijven.

Een ander nadeel is de slechte drivers die er nu zijn en datzelfde geld voor de codecs. Een xvid afspelen is niet echt lekker makkelijk.

Dus voor gemak kun je beter wachten tot sp1

groetjes robin

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan