welke

dit is net zo iets : welke bmw moet ik kopen?

vertel eens wat meer:
-zoals wat zijn je wensen: harddisk erin,usb ondersteuning, ethernet controller etc etc.
-wat wil je uitgeven

Spirit

Originally posted by spirit
dit is net zo iets : welke bmw moet ik kopen?

vertel eens wat meer:
-zoals wat zijn je wensen: harddisk erin,usb ondersteuning, ethernet controller etc etc.
-wat wil je uitgeven

Spirit

wil gewoon een goede ontvanger en overal waar ik kijk hebben ze het over de dream box heb eigenlijk wel zin in de
DreamBox 500 dat is wel een goede toch

De dreambox is een leuke ontvanger voor ``erbij``M A W als je een ontvanger wil waarmee je gewoon kunt kijken kun je beter een ucas of andere decoder kopen;de dreambox is een heel leuke hobby box

Dat ligt er aan Musli. Als je echt een hobbyist bent is ie leuk voor erbij want dan ben je er veel mee bezig.

Maar je kunt hem heel gemakkelijk ook als enige ontvanger kopen want er zijn zat stabiele images en als je er dan even wat tijd en werk in steekt hoef je er nadien vrijwel niets meer aan te doen.

Dus het is maar net wat je wilt.

ik wil gewoon een goede box en als er in de toekomst ooit eens wat gecrackt wordt is het volgens mij toch eerst voor de top boxxen vandaar dat ik denk dat dit wel ens wat voor mij zou kunnen zijn

Als het echt gericht is op cracks van de toekomst kun je beter voor een bak kiezen waar je het meeste kans mee hebt en dat zullen inderdaad de "pc" bakken zijn zoals linux machines waar je zelf dan ook iets mee kan.

En dan is de Dbox2 en Dreambox eigenlijk het enige wat op dat vlak momenteel in de markt ligt.
Dus voor dat doel... ja dan kun je niets beters krijgen dan een Dream, of je moet effe wachten op de Dream 7020, maarja, daar zit niet zoveel verschil in begreep ik, en da's ook een Dream.:)

Originally posted by Black Tiger
Als het echt gericht is op cracks van de toekomst kun je beter voor een bak kiezen waar je het meeste kans mee hebt en dat zullen inderdaad de "pc" bakken zijn zoals linux machines waar je zelf dan ook iets mee kan.

En dan is de Dbox2 en Dreambox eigenlijk het enige wat op dat vlak momenteel in de markt ligt.
Dus voor dat doel... ja dan kun je niets beters krijgen dan een Dream, of je moet effe wachten op de Dream 7020, maarja, daar zit niet zoveel verschil in begreep ik, en da's ook een Dream.:)

Maar dan wel de 7000(of opvolgers),maar niet de 500

Daarom schreef ik ook duidelijk 7000 of 7020 en heb bewust de 500 niet genoemd.
Alhoewel je met de 500 ook wel voorzien bent, alleen heb je daar het nadeel dat je qua ruimte beperkt bent tot je flash en dat kan zeer beperkend werken v.w.b. sommige dingen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan