wensen

hangslot

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2002
Berichten
2.319
Waarderingsscore
6
Punten
38
Leeftijd
60
Locatie
Veluwe
Drie mannen, een project manager, een software ontwikkelaar en een hardware engineer, zijn in Rotterdam om twee weken te helpen bij een project.
Na een paar dagen besluiten ze om tijdens de lunch een strandwandeling te gaan maken. Halverwege het strand vinden ze een lamp. Nadat ze over de lamp gewreven hebben - je weet per slot van rekening maar nooit - verschijnt er een geest die zegt: "Normaliter zou ik 3 wensen voor jullie vervullen, maar omdat jullie met z'n drie?n zijn, mag ieder van jullie ??n wens doen."

De hardware engineer begint. "Ik zou de rest van mijn leven door willen brengen in een enorm huis in Bloemendaal, zonder geldzorgen en omringd door prachtige vrouwen die mij aanbidden." De geest vervult zijn wens en zendt hem naar Bloemendaal.

De software ontwikkelaar is de volgende. "Ik zou de rest van mijn leven door willen brengen op een enorm jacht in de Middellandse Zee, zonder geldzorgen en omringd door prachtige vrouwen die mij aanbidden." De geest vervult zijn wens en zendt hem naar de Middellandse Zee.

Last, but not least, is de beurt aan de project manager. "En wat is jouw wens?" vraagt de geest.

"Ik wil hen beiden hier weer hard aan het werk zien na de lunch" antwoordt de project manager.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan