We're back!

B

Boer Koekoek

Ja, we zijn weer terug!

Dit is een tijdelijk board, totdat we iets beters hebben, maar in elk geval kunnen we weer even lekker rommelen.

Veel plezier!

Groetjes, Boer Koekoek

 
He he, ik kreeg even het gevoel naakt te lopen zonder het board. Had ik nog een dreig mailtje ook omdat ik geen goldcard te koop mocht vragen.

Fijn dat jullie er weer zijn

succes

Skybobo

 
Congratulations,

Laat je niet gek maken, don't panic

We zijn ze technisch al jaren de baas,

dat bewijst deze bangmakerijcampagne alleen maar

We will survive

Digidirk

 
fijn dat jullie terug zijn veel suc6 met het opnieuw opstarten.

gr ronald (voorheen ronald10)

 
Thanx heren.

Enne... Skybobo, laat je niet kisten, ze kunnen je niks willen, het is helemaal niet tegen de wet om goldwafers te koop te vragen, die kunnen immers voor meerdere doeleinden dan alleen satelliet gebruikt worden, dat ze eerst maar eens bewijzen dat jij het doel had om die voor de satellietontvanger te gebruiken, en dat kunnen ze niet.

Ohja, heren denk er aan, dit is een tijdelijk iets.

 
Canal+ al is u nog zo snel de waarheid achterhaalt u wel. Das mooi dat jullie zo snel terug zijn nu hopen dat het net zo'n succes wordt als het andere board.

 
Te gek dat jullie weer terug zijn goed werk.

Hopelijk net zoveel sucses als de vorige keer

(eigenlijk nog meer). groetjes Satlook.

 
Leuk hier weer aan te kunnen waaien.

Maar administator toch. Je bent misschien jong, maar Boer Koekoek roept bij de wat oudere Nederland niet bepaald het idee van vrijheid van meningsuiting e.d. op.

Maakt me verder niet uit hoor, maar toch..

Hoop dat we hier ondanks de onzekerheden nog lang mogen komen. En anders: op naar de definitieve plaats,

 
Fijn dat jullie terug zijn!

Maar kan Satellitefun niet beter een of meerdere Egroup(s) starten? Al is het alleen al om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen mbt kabaal+...

Ook het posten van files etc. kan daar probleemloos.

Grtz, werkezel

 
Veel succes en hopenlijk laten ze ons nu wel met rust. Wij gaan in ieder geval lekker door met onze hobby!!!!

Aznar

 
@benbem: Ja dat van die alias wist ik wel, maar bij de opzet van Satellite Fun moest er snel iets gekozen worden en dat was het eerste wat me inviel.

@werkezel: waar is dat te doen dan met die egroups? Dan kunnen we er eens naar kijken.

 
ha mannen fijn dat jullie er weer zijn.

Maar toch heb ik er een rare bijsmaak van in mijn mond.

Ik denk namelijk dat er iemand leuk probeerd te zijn want iemand op zijn fouten wijzen mag dan nog via email maar als je iemand op de wet wil wijzen moet dat officieel met een aangetekende brief en niet via email en email is al helemaal niet rechtsgeldig.

Dus ik weet niet wie er zo leuk bezich is maar als het echt canal+ zou zijn doen ze heledomme dingen want dan gaan ze alleen al nat op het niet rechtsgeldig versturen van een bericht dus wie zegt dat je die ooit ontvangen hebt.

Grroetjes trancefm en sterkte verder met de site.

 
trancefm,,,

zulke gedachten schieten natuurlijk altijd door je hoofd ..

alleen niet wij hebben daar met het sluiten van het board op gereageerd,maar ezboard zelf .

opzich is dit niet rechtsgeldig ,maar een dwingende maatregel die in dit geval via mail en dus snel gaat .de gevolgen zouden normaal het zelfde zijn.

aan de andere kant moet je de grote van de hele opzet serieus nemen .het misbruiken van naamsgegevens van een medewerker van C+ is ook strafbaar ,als dit het geval was had je er ook reactie op gezien in de media of wel van C+ zelf.

neemt niet weg dat het een stupid action is een board met milde informatie het zwijgen op te laten leggen..

dat zullen ze dan ook op gepaste wijze duidelijk gemaakt worden als er weer een definitief board draait..

we zijn er altijd klaar voor..

gr xgabox
wink.gif


 
Ik ben blij dat jullie er weer zijn, nu maar hopen dat we een tijdje met rust worden gelaten.

 
inderdaad fijn dat jullie er weer zijn

zo'n link in de favorieten die niet werkt is maar niks

 
Fijn dat jullie er weer zijn.

Zo kun je zien dat canal+ zich liever bezig houd met "niet" klanten dan met zijn eigen klanten.

Want als je, je eigen klanten niet normaal kunt helpen, moet je maar niet klanten ergens van af helpen.

 
fijn dat jullie (en wij) weer terug zijn, en wat dat egroups idee betreft (www.egroups.com) dat werk ook erg goed.

 
Als je nerveus bent, het lijkt alsof je bloed gaat kriebelt, en je trillingen in je lichaam krijgt zijn dat ontwenningsverschijnselen? Dat had ik namelijk toen het board effe weg was.
smile.gif


Ik ben blij dat ik weer schrijven kan!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan