werkt niet ????

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

muts

SMARTCARDS EN ANDERE KAARTEN daar kan ik niet inkomen ????

dan moet je opnieuw inloggen een klein bugje ????

 
Nee muts, geen bugje, leest maar even de topics hier en in de kletspraat over de nieuwe regels.:)

 
Beetje jammer BT, dat wij als "oude" nieuwe users er ook niet bij kunnen. neem aan dat als je weer eens tijd hebt (zal zo te zien nog wel even duren, lijkt hier storm te lopen) we er wel eens een babbeltje over zullen maken.

soit, so be it voorlopig.

peter.

 
Geduld is een schone zaak.

Als je de aanmeldingen ziet die binnenstromen dan is het niet meer als logisch dat dit niet prioriteit nr 1 is.

En dan hebben we het nog niet eens over de naweeen v/d griep die BT heeft.

hahaha, ik zie hem al zitten, snuivend, proestend en tikkend achter zijn toetsenboard.

Beterschap.

JD

 
Toch wel jammer dat mensen niet eerst rustig de topics doorlezen, krijg je vaak dubbele vragen, terwijl de antwoorden al lang gegeven zijn (kijk maar in "Vaste server, nieuwe regels.") . Nu s**4**l er niet meer is hebben de makers van dit board het al druk genoeg, eerst rustig afwachten, uiteindelijk komt alles wel weer op pootjes terecht, raak niet direct in paniek als je niet in een bepaalde threads komt. Wees blij dat er al direct een alternatief voor s**4**l is gekomen. Ik had al een advertentie geplaatst "Te koop complete pc te koop met modem"

 
Te snel nieuwe thread gestart: onder nieuwe server nieuwe regels meen ik staat het beleid (op proef) om niet meteen alles vrij te geven.

 
Originally posted by xinetic (...) Ik had al een advertentie geplaatst "Te koop complete pc te koop met modem"
Niet meer dan dat ?? Ik had al vier schotels klaar liggen voor die advertentie -:)

 
Ehmz.. Xinetic.. over postings lezen gesproken, volgens mij staat er ook ergens dat wij geen alternatief zijn voor s**4**l maar er altijd al waren:biggrin::biggrin::biggrin:

Maar inderdaad, we doen ons best, en ik ben nu stiften, barstende hoofdpijn dus ik ga eens effens liggen.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan