Wheehee :'( , ik snappur nix van... :'(

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

GaMeOvEr

Hi Guys....

Ik begin zo langzamerhand een beetje wanhopig te worden met betrekking tot een aantal zaken.

Nu heb ik net ff de regeltjes voor het "rookie-forum" doorgelezen hier, dus ik zal niet al te direct om info vragen. ;)

Ik zal eerst ff roepen wat ik in mijn bezit heb, om eventuele vragen hierover voor te zijn, dan hebben jullie in ieder geval de achtergrond info.

Ik beschik over :

- Humax IRCI 5400, Loader 2.06, (0016.0200) Software 1.01.08p.

- Aston CI module 1.04

- Goldprogger Hardware versie : 6, Firmware 6.3, Software 1.40

- Een zwikkie kaartjes om "leuke dingen" mee te doen. (Van die goudkleurige...)

In principe lijkt het mij dus dat ik over voldoende hardware beschik om leuke dingen te doen, (Ja, er zit ook nog een Stab DiSEqC 1.2, Triax 88Cm, en een Digistar 0.6 LNB bij ;) ) alleen nu komt het grote probleem :

Ik kan nergens een goede Guide of FAQ vinden, waar ik wat mee kan. Of men verwijst naar Software pakketjes die mijn progger niet herkennen, of men heeft het over totaal ander proggers. (Heb ik de verkeerde Hardware gekocht ? :? )

Nu heb ik al van alles gelezen, maar je snapt het al, ik ben nog een absolute rookie op dit gebied. De Hardware daar snap ik nog wel wat van (Computer-nerd he... :) ) maar het hele gebeuren met Pics, *.bin en *.hex files ontgaat me nogal.

Ik ben er ondertussen uit dat zo'n goudkleurig kaartje twee keer beschreven moet worden, een keer voor het Eprom, (Hier staan de Service Providers in ?) en een keertje voor het "Pic" gedeelte. (Welke Encryptie hij moet gebruiken ?)

Kan iemand mij helpen aan een guide waar ik wat mee kan ?

Of een Emailtje of zo ?

Enige hulp in deze problematische tijden zou zeer gewaardeerd worden...

Iedereen al vast bedankt.

GaMeOvEr AKA Dave.

 
Per email dan. Het vrijschakelen via kaartjes is namelijk niet wat wij zien als hobby, maar slechts een onderdeel daarvan.

In de openbare forums alhier wordt daar niet over gesproken en worden er ook geen handleidingen voor gegeven.

Wij zijn immers geen vrijschakelboard.

Indien iemand je per email wil helpen, dan moet(en) diegene(n) dat weten, hebben we niks op tegen.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan