Whiskey met eend voor de kerst

Sex ik ben ermee gstopt ik zal je vertellen waarom.
Ten eerste het kost je altijd geld.
ten tweede het lichtmoet anderhalf uur langer aan blijven want bonken in donker vindt ik niks weet jij veel waar je em dan instopt.
Daarna moet je weer douchen 2x zeg ongeveer 150 liter water per persoon.
De geiser gaat dan weer aan.
Het kost je ook weer 2 cigaretten want na een goeie wip moet je roken toch.
Tijdens het wippen altijd gezeur dit wil dat wil ik en jij maar ja kreunen.

NEE MANNEN mastruberen onder de douche heerlijk het zaad verdwijnt in het douche putje geen gezeur aan je hoofd vandaar dat ik dus ben gestopt scheelt me zeker 1500 euris per jaar weet je wel hoeveel mooie receivers je daar van kan kopen lol

of kratjes bier....

Om te vergeten dat je al 1 jaar niet geneukt hebt...hehehehe

Originally posted by pikkie
Beste helpdesk,

Anderhalf jaar geleden ben ik van de versie Verloofde 7.0 overgestapt op Vrouw 1.0 en ik heb opgemerkt dat het programma een applicatie heeft ge?nstalleerd genaamd Baby 1.0 die heel veel ruimte inneemt op mijn harde schijf. Deze applicatie wordt niet genoemd in de gebruikershandleiding van Vrouw 1.0. Bovendien installeert Vrouw 1.0 zichzelf in alle andere programma's en start zichzelf op zodra ik willekeurig welk ander programma open en saboteert op deze wijze de correcte uitvoering van andere programma's.

Sommige programma's zoals AvondjeKroegMetVrienden 10.9, HeleNachtFeesten 2.5 en RustigZondagavondjeVoetbalVoorDeBuis 16.4 werken zelfs helemaal niet meer! Daar komt nog bij dat een bepaald achtergrondprogramma (virus?) zichzelf geheel automatisch installeert (Schoonmoeder 1.0) waardoor of het hele systeem vastloopt, of Vrouw 1.0 ineens heel raar gaat doen. Het lukt niet om dit programma te de-installeren en dat is bijzonder ergerlijk, vooral als ik het programma ZondagochtendVrijen 3.0 wil uitvoeren. Het lijkt er zelfs op dat sommige onderdelen hiervan permanente bugs vertonen. Bijvoorbeeld, het commando C:\pijpenopzateragavond.exe activeert niet meer. Ik overweeg om weer gebruik te gaan maken van Verloofde 7.0, maar de de-installatie van Vrouw 1.0 schijnt mij buitengewoon ingewikkeld te zijn, en ik kan niet inschatten welke consequenties dat zou kunnen hebben voor andere programma's zoals Baby 1.0 die, ik moet het toegeven,mij toch zeer bevalt.

Kunt u mij helpen?

Start aplicatie advocaat.exe maar op, daarna format C:

Nu is er weer genoeg ruimte, en kun je weer lekker verder leven.

De rest van de programma's zoals, AvondjeKroegMetVrienden 10.9, HeleNachtFeesten 2.5 en RustigZondagavondjeVoetbalVoorDeBuis 16.4, zullen weer perfect werken.

GR Fred.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan