Wie heeft de mooiste Avatar.

• Topic starter The Green Hornet
  • Startdatum
Jij wordt te slim Cliff... jij uit gedachten "en public" die nog in mijn geest verder tot ontplooiing werden gebracht.
Nu kan ik het prooi verhaal al weer vergeten en moet ik andere manieren zien te bedenken om de mensen te kunnen bijten.
Wil je dat nooit meer doen?

Alvast bedankt!
:biggrin:

De mijne is niet mooi, maar valt wel op!

Die van Eric is mijn favoriet, maar die van dukdalf46 is wel toepasselijk.....

Grtz Hangslot

ik doe ook mee kom net van de burgerking in arnhem. heb mijn prijs alvast ge-ind.
heb all niet gezien

Ik ben er klaar voor, ben er klaar voor, ben er klaar voor, ben er klaar voor!!!!!!

Mag het ook een Big-Mac zijn?

Die van Lagos is wel ernstig geil en die van Eric ook wel erg lekker.
Die van Twilight is erg mooi en die van Duiveltje ook erg toepasselijk , Crazymotha ... pasfoto's tellen niet echt mee ..ehhh
Die ongeschoren kop mag er ook zijn ... dat word nog moeilijk maar we wachten af wat er nog meer voor moois komt.

Hmm wordt tijd dat ik dan misschien ook eens aan een nieuwe ga!!!

Tweety mischien is het ook wel verstandig om je onderschrift wat aan te passen , want de tijd dat je alles zwart zag is toch wel voorbij dacht ik zo en in de winter met een zonnebril ?....

Is die zo goed green hornet.

@black tiger,ik heb je via de email ook ??n gestuurd,kan er ook zo kant en klaar op ,is al aangepast door me naar formaat.
Dus als je hem mooi vindt zie ik heb vanzelf wel verschijnen toch.

Weet niet waar Lagos het vandaan haalt, maar ik vind haar prachtig.

wanneer prijsuitreiking

en door wie......
Zou niet weten....Misschien door Eendenteam??
Het wordt echt spanned, zeg.....
Bijna iedereen maken eigen avatar zo mooi mogelijk, da's grapig!

Ik heb er politiefoto's van laten maken, dus heb er ook nog een zij-aanzicht van en eentje waarop ik wegren voor justitie. :biggrin:

Met dank aan beide fotografen!!

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan