Wie heeft de mooiste Avatar.

• Topic starter The Green Hornet
  • Startdatum
Originally posted by zeddini
ik viend het niet eerlijk all die wissel en vorrall jack kan niet wisselen maar wat vienden jullie van deze
grtz roufa from spece planet and nowere!

Ik kan wel wisselen maar kan gewoon nog geen goede vinden,, en heb ook nog niet echt goede avatar sites gevonden.

Wanneer kunnen we een echte zoewarte tijger Avatar verwachten???

Die bengaalse zooi is niks

Ik ben geen Bengaalse tijger maar een ander soort.:)
8 februari ben ik te bezichtigen op Discovery!

Lejawe, hartelijk dank voor de links, maarreh... je had ze nu ook niet zo duidelijk hoeven maken dat ik ook Beer maak he, straks heb ik ze nog allemaal geladen hier. :biggrin:

hahahaha die is goed!!!

Je bent bijna winnaar, van een dikke whopper!

GR Fred.

LoL, ik vind hem reuze leuk, als je er nu echt de Whopper mee wilt winnen, dan zou ik er nog BOEM na maken, of na het huidige even een zwart blokje met de tekst "no right to watch".:biggrin:

Originally posted by twilight
hahahaha die is goed!!!

Je bent bijna winnaar, van een dikke whopper!

GR Fred.

Veel beloven, weinig geven, doet een gek in vreugde leven.!!!

Fred,geloof dat jij de thread starter bent, maar ik vind dat jij een van ook wat verdient voor de mooiste signature>>krijgt van mij een gratis dagje overijssel.

Helaas, meer plaatjes kan ik er niet meer in krijgen. Dan wordt ie te groot. Of de kwaliteit van C+ moet achteruit. Dan is het effect ook minder...

Kwaliteit van C+ achteruit? Kan dat dan nog? Ze zitten al qua service op de bodem, als je dat laatste restje kwaliteit wat ze misschien nog hebben ook nog gaat weghalen blijft er helemaal niets meer over.:biggrin::biggrin::biggrin:

De slogan is niet van mij, die zag ik staan op het bord...

Ik vond hem zo goed dat ik hem onderaan de pagina heb gezet...

GR Fred.

Is nog niet overgenomen door UPC bij mijn weten, die verkoop is toch niet door gegaan?

@Twilight: HAHAHAHA, ja die signoff van je is super, die zou ook in de prijzen moeten vallen.:biggrin:

De dreiging was dus voldoende.

Fred! Ik stem ook voor jou wat betreft de leukste signoff!!!

Hoe zo beste onderschrift ?

Wat dacht je van deze ?

Een Dubbele Whopper met Al Capone ..... (en dan onderschrift)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan