wie heeft deze mp3 voor mij?

Geweldig Stephopper,gaaf.

Groetjes en nog maals heel erg super bedankt,voor je snelle reactie.

limrwire kun je hem ook zo opvragen
gr frans

En dan kun je daarna mooi je PC opschonen als je limewire gebruikt.

Graag gedaan format c veel plezier ermee had toevallig nog een rip van hun.

En wat betreft limewire fr weber ben ik niet zo kapot van vele corrupte nummers of ze jingelen zijn dan hoger geript van 128 naar 192 of 320 kbps. dan dat is meenstal zoeken.

Gelukkig bewandel ik vele muziek forums waar mooi spul op staat. en limewire of kaaza is verleden tijd.

vg/sth.

Zoek nou eens niets meer met limewire oid, neem nou gewoon eens binsearch.

Binsearch, Bied ook vaak uitkomst als men daar mee bedreven is. zelf gebruik ik Super search in news leecher. dat werkt ook super.

Maar goed heb inmiddels al bijna een Terabyte aan muziek.En branden doe ik haast niet meer. alleen soms een cd voor kennis en voor in de auto. voor in huis gebruik ik Ots Av Pro. 1.77.001 Voor oneindig luister plezier. d.m.v aangemaakte playlisten.en vriendelijk in gebruik en ook nog een goeie sound prosessing /limieter on board.

Aan muziek geen gebrek alleen dat moderne van tegenwoordig begrijp ik niet meer het gaat tot 1990 ongeveer. want tussen 1970 en 1990 zit mijn mooiste muziek. zal wel met leeftijd hebben te maken.

Mvg/Sth.

nee hoor niks met de leeftijd te maken ;-)

Dit is ook mijn favoriete muziek periode en ik ben pas 58

Gelukkig maar ben ik niet de enigste de kinderen zeggen steeds dat ik ouderwetse muziek draai maar heb medelijden met ze want ze hebben iets gemist vooral het uitgaans leven.

vg/sth.

ik gebruik hem ook alleen maar als ik iets niet kan vinden
gr frans

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan